Για το diseqc 1.1 έχω κάποιες αμφιβολίες,σ'εμένα δεν δούλεψε.
Έχω 3 diseqc 1.0 με 4 εισόδους και 1 έξοδο το καθένα,τα οποία έχω συνδέσει σ'ενα diseqc 1.1 που έχει επίσης 4 εισόδους και 1 έξοδο.
Στο δέκτη μου argus mini highspeed 2in1 δεν βρήκα άλλη καλύτερη επιλογή απο το να ορίσω το καθενα LNB σε κάποια απο τις 1/16,5/16,9/16,13/16 κλπ θέσεις.
Έλα που όμως δεν βρίσκει σήμα παρά μόνο απ'αυτόν στη θέση 1/16...
Στην επιλογή auto diseqc βρίσκει μόνο τις θέσεις 1/4,2/4,3/4 & 4/4 και όταν φύγω απο κάποιον απο αυτούς δεν ξανασυνδέεται μαζί του όταν επιστρέφω!
Ακόμη ένα σοβαρό πρόβλημα με τις λίστες FAV.Παιδεύομαι μία ώρα τουλάχιστον να τις δημιουργήσω(8 λίστες) και μόλις κλείσω τον δέκτη,ειτε με το Τ/Χ είτε απο το διακόπτη απο πίσω,οι λίστες εξαφανίζονται!
Ίσως φταίει το τελευταίο Kunibert πατς?Δεν τα δοκίμασα όλα αυτά με την τελευταία original αναβάθμιση και δεν μπορώ να πω.
γεια χαρα στην παρεα!
σκεφτομαι να παρω τον pingulux. Οσοι φιλοι τον εχετε ή ξερετε καποια πραγματα, μπορειτε να μου πειτε αν παιζει αψογα σε σερβιτορο; (σαν πελατης)
απο ποιοτητα εικονας, σταθεροτητα λειτουργιας και γενικα εντυπωσεις, τι λεει;
Διαβασα πως παιζει ματροσκες αλλα θα χει πλακα να παιζει και ματροσκες με εξωτερικους ελληνικους υποτιτλους!;;
στα 130€ πιστευω ειναι μια πολυ καλη λυση αν δουλευει αξιοπιστα. τα λεμε!
Στους edision συνήθως (και ενώ παίζει η ματρόσκα) πατάς το κίτρινο ή το πράσινο κουμπί και παίρνεις τους υπότιτλους από το directory του flash ή του HDD......έχει πλάκα ο τρόπος που τους βγάζει στην οθόνη!!
Ερώτηση: Στους Edision Argus MiniPlus HighSpeed με ποιο τρόπο μπορούμε να βάλουμε mgcamd???
cccamd & newcamd OK
Παιδια εχω ενα vip2 κ στο aonv sprorts 1 hd δεν εχει ελληνικη περιγραφη σε αγωνες αλλα δεν εχει κ επιλογη στις γλωσσες για αλλαγη μονο μια την ξενη,ενω στο κανονικο sports1 exei κανονικα κ τις 2 επιλογες.τι παιζει?
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους…
Γνωρίζει κανείς εάν ο edisionargusminiπαιζει τα HDκανάλια με newcamd…όχι της avon……τα ιταλικά για παράδειγμα
Edo ke arketes meres apo tin etairia Edision exi vgi enas kenourgios Dektis me onomasia miniplus highspeed
o dektis san client... ontos eine para poli grigoros se sxesi me ta proigoumena modela mias ke exi megalitero processora ke to arxiko provlima me ta HD kanalia tis kyrias exi lithi(tris tin ora kolousan)
ola kala alla mexri ke to teleuteo logismiko 1.3.97 den kataferan akoma na lisoun to provlima me to xasimo ton kanalion apo tis listes ton agapimenon!!
eleoos vre pedia tris ke ligo tha prpei na pername ksana ta kanalia kante kati epitelous !!!!
giauto lipon kante ena backup ke an deite kapia stigmi meta apo klisimo tou diakopti reumatos oti xathikan ta kanalia apo ta agapimena ,perastea ksana apo to backup ke epanerxonte kanonika
ke kati allo pou paratirisa me to logismiko 1.3.97 sta ellinika kanalia den exi ypotitlous sto info !!