Σ'εμένα πάντως τα Αγαπημένα δεν τα αποθηκεύει ούτε στο back-up!!!
Σ'εμένα πάντως τα Αγαπημένα δεν τα αποθηκεύει ούτε στο back-up!!!
Παιδιά καλησπέρα και καλή χρονιά.
Αγόρασα ενα argus mini plus highspeed 2in1 και θα ηθελα να εκμεταλευτώ την θύρα ethernet.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει να βρώ την άκρη έστω και με pm.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων![]()
Καλησπερα και χρονια πολλα...
Εχει παισει στα χερια μου ενα δεκτης edision argus classic ενος φιλου για να το περασω μεσα καποιο emu cccam και δεν ξερω πως να το κανω και εαν υποστιριζει κατι τετοιο...
ευχαριστω
Κανένας δεν ξέρει?![]()
mia dokimasmeni ekdosi gia edision mini ip me ola ta emu, kai fisika xoris kolimata.
o edision highspeed δεχετε mgcamd...??