Καλησπέρα σε όλους.Μόλις έβαλα τον trojan έκανα update με το firmware 10/07/2009 αλλα δεν μου παίζει κ πάλι την γατούλα μου. Ενώ σε έναν άλλο μηχανάκι το οποίο είναι και της κακιάς ώρα την παίζει.
Τί μπορεί να συμβαίνει; το update το κατέβασα απο το site της edision.Μήπως έκανα μαμακια;
Τη "βλέπει" την κάρτα;
να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω αν την βλέπει, είτε είναι μέσα είτε έξω γραφει κωδικοποιημένο.
Τελικά για να παίξει την γατούλα χρειάζεται αυτό firmware EDI.trojan.ILTV.sky.10.07.09. Μόλις το πέρασα όλα πηραν τον δρόμο τους
Ευχαριστώ πάντως![]()
Kalispera paidia.Ginetai me kapoion tropo na valoume klidakia mesa ston Hypnos kai na anoigei kana kanali?Opws kanoume me ton 5400?Kai an nai pws ginetai kai pou vriskoume ta kleidakia?
Eyxaristw!!![]()
to eipame xilades fores apo tin selida tis edision yparxoun mono gnisia logismika pou eine conax
gia ta dika mas katewazoume apo to [email protected]![]()
Αυτό το πακετάκι πώς το βλέπετε για start κατάσταση?
Απο τι βλέπω σε ελληνικά eshops, μόνο ο δέκτης κάνει 75~90 ευρώ
http://www.digitalo24.com/shop/catal...lo1b1akp82j202