Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 75 of 101 FirstFirst ... 2550657073747576778085100 ... LastLast
Results 741 to 750 of 1002

Thread: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

  1. #741
    Member
    Join Date
    13-04-2009
    Posts
    42
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Το θεμα δεν ειναι το ποτε βγηκαν κε ποσα βγηκαν παιδια ,αν και νο καθενας μπορη απο την γνωστη σελιδα να δει το τελευτεο που υπαρχει!!
    αλλα το οτι χθες πηρα και γω ενα πιγκουινακι ,εκανα αυτα που επρεπε να κανω για να μπει το ιματζ κε με επιασε η απελπισια
    Ο δρακος δεν επεξε τελικα,δεν ξερω αν υπαρχει καμια κρυφη ρυθμιση αλλα παπαλα σε μενα
    σαν μηχανημα απο μνημη παει καλα ,εχη 100 mb χρησιμοποιη τα 60 τα αλλα ειναι ελευθερα
    Αυτο που τρεχη ειναι ενα πατσετ και φενεται 2.0.11 που το εχουν κα αλλοι δεκτες πχ τεχνοματε!!!
    γιαυτο το idle time ειναι συνεχεια down δεν εχη σωστη συνδεση οπως o dream
    και κανη παρα πολλες διακοπες και ειδικα στα γερμανικο πακετο
    Προς το παρων ειμαι τελειος απογοητευμενος και οσο δεν διορθωθη το προβλημα δεν το συνιστω,καλυτερα 20-30 ευρα παραπανω για εναν κλωνο 800ρι κε ξερουμε τι παιρνουμε και πως να τον κανουμε να δουλευη αψογα
    Αυτα απο τα τεστ τα δικα μου!!!

  2. Advertise Here
  3. #742
    Senior Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    100
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by satgeorgakis View Post
    Το θεμα δεν ειναι το ποτε βγηκαν κε ποσα βγηκαν παιδια ,αν και νο καθενας μπορη απο την γνωστη σελιδα να δει το τελευτεο που υπαρχει!!
    αλλα το οτι χθες πηρα και γω ενα πιγκουινακι ,εκανα αυτα που επρεπε να κανω για να μπει το ιματζ κε με επιασε η απελπισια
    Ο δρακος δεν επεξε τελικα,δεν ξερω αν υπαρχει καμια κρυφη ρυθμιση αλλα παπαλα σε μενα
    σαν μηχανημα απο μνημη παει καλα ,εχη 100 mb χρησιμοποιη τα 60 τα αλλα ειναι ελευθερα
    Αυτο που τρεχη ειναι ενα πατσετ και φενεται 2.0.11 που το εχουν κα αλλοι δεκτες πχ τεχνοματε!!!
    γιαυτο το idle time ειναι συνεχεια down δεν εχη σωστη συνδεση οπως o dream
    και κανη παρα πολλες διακοπες και ειδικα στα γερμανικο πακετο
    Προς το παρων ειμαι τελειος απογοητευμενος και οσο δεν διορθωθη το προβλημα δεν το συνιστω,καλυτερα 20-30 ευρα παραπανω για εναν κλωνο 800ρι κε ξερουμε τι παιρνουμε και πως να τον κανουμε να δουλευη αψογα
    Αυτα απο τα τεστ τα δικα μου!!!
    Φίλε μου το θεμα ειναι να κανουμε το χομπυ μας και τιποτε αλλο,καλα λες με 40 ευρω παραπανω να παρουμε εναν 800αρι,αλλα εδω ειμαστε για να ανταλλαζουμε γνωσεις οσον αφορα το χομπυ μας.Ολα αυτα τα γραφω εντελως φιλικα και χωρις καμμια εχθρικη διαθεση.Σαν μηχανημα τωρα το τι λεει πιστευω οτι ειναι ακομα νωρις για να βγαλουμε συμπερασματα,απο οσο εψαξα ακομα στο ψαξιμο ειναι και αυτοι και σε enigma2 περιμενουμε να βγουνε images και απο αλλους.Εμενα παντως αφου καταφερα να τον σεταρω παει μια χαρα,και τα hd και ολα.Ειδωμεν.Παντα φιλικα.

  4. #743
    New Member
    Join Date
    30-01-2011
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Παιδιά να ρωτήσω και εγώ κάτι. Έχω τον mini 2in1 ip και θέλω να μάθω αν μπορεί να διαβάσει το reader του τον μπλέ δράκο. Αν όχι τότε τί χρειάζεται να του κάνω για να μπορέσει να τις διαβάσει. Ευχαριστώ πολύ.

  5. #744
    Member
    Join Date
    13-04-2009
    Posts
    42
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by djterry View Post
    Παιδιά να ρωτήσω και εγώ κάτι. Έχω τον mini 2in1 ip και θέλω να μάθω αν μπορεί να διαβάσει το reader του τον μπλέ δράκο. Αν όχι τότε τί χρειάζεται να του κάνω για να μπορέσει να τις διαβάσει. Ευχαριστώ πολύ.
    εχει 2 ρεντερ και τα 2 την διαβαζουν αν εχεις βαλη καποιο ιματζ τελευταια !
    αν δεν ξερης το πως, περνιεται με στικακι ,ιματζ θα βρης παντου στα Download i stin selida [email protected]

  6. #745
    Member
    Join Date
    13-04-2009
    Posts
    42
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by vstrom View Post
    Φίλε μου το θεμα ειναι να κανουμε το χομπυ μας και τιποτε αλλο,καλα λες με 40 ευρω παραπανω να παρουμε εναν 800αρι,αλλα εδω ειμαστε για να ανταλλαζουμε γνωσεις οσον αφορα το χομπυ μας.Ολα αυτα τα γραφω εντελως φιλικα και χωρις καμμια εχθρικη διαθεση.Σαν μηχανημα τωρα το τι λεει πιστευω οτι ειναι ακομα νωρις για να βγαλουμε συμπερασματα,απο οσο εψαξα ακομα στο ψαξιμο ειναι και αυτοι και σε enigma2 περιμενουμε να βγουνε images και απο αλλους.Εμενα παντως αφου καταφερα να τον σεταρω παει μια χαρα,και τα hd και ολα.Ειδωμεν.Παντα φιλικα.
    Σωστα τα λογια σου αλλα αν διαβασες σωστα αυτα που εγραψα ,λεω προς το παρων δεν αξιζη τα λεφτα του και με οσο και να θελουμε και να ειμαστε καλοπροεραιτοι ,δεν τον φτανη τον 800ρι ειτε ειναι κλονος ειτε ειναι γνησιος ουτε κατα διανοια
    και κακα τα ψεματτα ,αλλο γνησιο λινουξ και αλλο παραπιοηση οπως και να το κανουμε
    και αμφιβαλο αν καποο τεαμ ασχολιθη να βγαλη για τον συγγεκριμενο δεκτη καποιο γνησιο λινουξατο ιματζ...μπορη βεβαια να μην ειναι καν εφικτο με αυτον τον δεκτη!!
    Φυσικα εχει οπως και οι αλλοι εντισιον τα ξαδερφια του πχ τεχνοματε κε αλλους παρεμφερις που ειναι ολοι φτιαγμενοι απο το ιδιο εργοστασιο
    και συ φιλε μου μην τα παιρνης εχθρικα αυτα που γραφω,τελειως φιλικα τα γραφω χωρης κανενα συμφερον και χωρης να επιδιοξω οτιδηποτε
    απλα για τα λεφτα του γυρω στα 180 ευρω ειναι πολλα πρα πολλα για αυτον τον δεκτη
    προς το παρον ,στο μελλον ειδωμεν !!
    και φιλικα κε φυσικα για το χομπυ ,για να μαθαινουμε !!

  7. #746
    New Member
    Join Date
    30-01-2011
    Posts
    4
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by satgeorgakis View Post
    εχει 2 ρεντερ και τα 2 την διαβαζουν αν εχεις βαλη καποιο ιματζ τελευταια !
    αν δεν ξερης το πως, περνιεται με στικακι ,ιματζ θα βρης παντου στα Download i stin selida [email protected]
    Να'σαι καλά φίλε μου ευχαριστώ για την άμμεση απάντηση σου. Του έχω περάσει την 1320 απο εκεί που αναφέρεις οπότε δεν θα έχει πρόβλημα, σε ευχαριστώ.

  8. #747
    Senior Member
    Join Date
    06-12-2005
    Posts
    108
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Πως μπορουμε να περασουμε κλειδια στον Αrgus mini 2:1 ip εκτος απο το τηλεκοντρολ?Υπαρχει καποιο προγραμμα και τι αρχειο χρειαζεται να ψαξω?

  9. #748
    Senior Member johnstr8s's Avatar
    Join Date
    21-10-2009
    Posts
    315
    Uploads
    3
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Quote Originally Posted by magos21 View Post
    Πως μπορουμε να περασουμε κλειδια στον Αrgus mini 2:1 ip εκτος απο το τηλεκοντρολ?Υπαρχει καποιο προγραμμα και τι αρχειο χρειαζεται να ψαξω?
    für die neuen Softs für USB-upgrade

    ->Menü
    ->Conditional Access
    ->Smart Card
    ->KeyEdit
    ->rote Taste
    ->Update keys from USB
    ->mit ja bestädtigen
    ->Keys werden geflasht und die Box wird neu gestartet.Edision_mcaskey_28.01.11.zip
    προσωπικά δεν το έχω δοκιμάσει.οπότε δεν ξέρω άν ισχύει.

  10. #749
    Contributing Member
    Join Date
    06-02-2009
    Posts
    519
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    Ο δέκτης δε δέχεται softcam;

  11. #750
    Senior Member
    Join Date
    30-03-2010
    Posts
    221
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Edision.

    se osous endiaferontai me to 1.1.70 fw anoigei to ant1 europe.

Advertise Here

Similar Threads

  1. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Humax.
    By ravos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 141
    Last Post: 02-09-2014, 12:06:50
  2. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Commander.
    By sakis_texnikos in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 78
    Last Post: 19-11-2013, 21:41:58
  3. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Panasat.
    By Xorxhs in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 133
    Last Post: 31-01-2013, 11:41:47
  4. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Tecview.
    By ntonalnd_7 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 1007
    Last Post: 29-02-2012, 01:08:32
  5. Ta Panta Sxetika Me Tin Ikogenia Ton Dekton Nokia.
    By manoss27 in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 86
    Last Post: 14-10-2010, 20:12:22

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •