
Originally Posted by
satgeorgakis
Το θεμα δεν ειναι το ποτε βγηκαν κε ποσα βγηκαν παιδια ,αν και νο καθενας μπορη απο την γνωστη σελιδα να δει το τελευτεο που υπαρχει!!
αλλα το οτι χθες πηρα και γω ενα πιγκουινακι ,εκανα αυτα που επρεπε να κανω για να μπει το ιματζ κε με επιασε η απελπισια
Ο δρακος δεν επεξε τελικα,δεν ξερω αν υπαρχει καμια κρυφη ρυθμιση αλλα παπαλα σε μενα
σαν μηχανημα απο μνημη παει καλα ,εχη 100 mb χρησιμοποιη τα 60 τα αλλα ειναι ελευθερα
Αυτο που τρεχη ειναι ενα πατσετ και φενεται 2.0.11 που το εχουν κα αλλοι δεκτες πχ τεχνοματε!!!
γιαυτο το idle time ειναι συνεχεια down δεν εχη σωστη συνδεση οπως o dream
και κανη παρα πολλες διακοπες και ειδικα στα γερμανικο πακετο
Προς το παρων ειμαι τελειος απογοητευμενος και οσο δεν διορθωθη το προβλημα δεν το συνιστω,καλυτερα 20-30 ευρα παραπανω για εναν κλωνο 800ρι κε ξερουμε τι παιρνουμε και πως να τον κανουμε να δουλευη αψογα
Αυτα απο τα τεστ τα δικα μου!!!