Nai alla an den eheis ena sosto filetaki ti kaneis? Auto pou anevase o satgeo stin gata mou den paizei...Perasane 4 ores alla tipota..Opote re si xaniaras ti kaneis?
Den to piraxa Eipame tha to kratiso mehri telous...yparhoune alles 2 gates...Se mia apo autes evala to arxeio tou satgeo kai stin allin pernao to klasiko 3-4 pou eipame na dokimasoume....Ola ypo elenho
Den to piraxa Eipame tha to kratiso mehri telous...yparhoune alles 2 gates...Se mia apo autes evala to arxeio tou satgeo kai stin allin pernao to klasiko 3-4 pou eipame na dokimasoume....Ola ypo elenho
vre den sou ipa oti afto to hsn den pezi to kanoniko to 03/04/2008? mono to diko mou tha sto anoiksi se 10 defterolepta vale to diko mou to 03/04/2008 kai ise etimos den thes kodiko
Xero akyro to test...Mia vdomada tin eiha mesa me to klasiko kai to mono pou eida ota gyrisa itan pagomeni eikona...Eheis dikio me auto to hsn den anigei to klasiko me tipota.
kala na sou epistrepsoume ta hrimata kai esena perna apo to logistirio ine remix to arheio kalo?
re orgio ego den plirosa tipota alla min paramithiazeis ton kosmo oti ksereis na ftiaxneis arxeia kai eisai o sotiras olon edo mesa.
thes na to pekseis megas hacker?
ta forum skopo exoun na voithaei o enas ton allo kai oxi na tou rixnei staxti sta matia