Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 334 of 1075 FirstFirst ... 84234284309324329332333334335336339344359384434584834 ... LastLast
Results 3,331 to 3,340 of 10750

Thread: 2._ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ 01

Senior Member
    Uploads
    0

Re: New Miaou! Plirofories neas gatas

Quote Originally Posted by satgeo View Post
    an den perasis to software apo to ergostasio den pezi tipota tasouli
    Apo to ergostasio eine conax ,me to software ginete ucas
    ke an den perasti eidiko software den pezoun ta kipriaka me tin tita
    orea ego rotisa apo ekei pou ton peira k m ipan pos to exoun etimo bazo gamma kai paizei apeythias opote h metatropi exei ginei logika?apo ekei kai epita tha paizh tin tita an katalaba kala me ta legomena sash thelo pali logismiko?????episis den me niazoun ta kipriaka mono gr...kai me pio apla logia apo tin sthgmh pou tha paizh thn gamma tha paizei kai tita????????

2. Advertise Here
    Senior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by astrasakis View Post
    egw tha thesw tis erwthseis mou kai opoios mporei na mou apanthsei gia na bgalw mia apopsh gia to an tha prwxorisw athn agora ths tita.
    1.gia pio logo se alla forum den kanoun logo gia thn tita kai opia anaferontai lene oti einai apath kai mono edw thn stirizoyn?
    2.thn allagh twn kartwn apo thn avon thn diabazw apo to 2008 kai den exei ginei akoma.giati na pistepsw oti tha ginei twra?
    3.lete oti ta cy exoun zwh alles 10 merres(den to pistebw)an perasoun 20 kai pezoun(to pio profanes)ti tha peite meta?
    4.exw enan gnwsto pou exei magazi me doryforika,xthes pou phga gia kafe htan ekei o pwlhths tis avon kai meta apo erwthsh tou dikou mou peri peiratikwn kartwn mas apanthse gia tis kainourgies kartes zeta oti ontws h avon se kainourgious pelates tis dinei.se erwthsh me tous palious ti tha ginei h apanthsh htan oti se prwth fash tha doun ti tha ginei,an spash kai h zeta(kana 6mhno)kai meta tha apofasisoun gia to an allaxoun kai tis palies.poion na pistepsw twra?
    vre antrope mou to cy pou pezi tora kontevi 8 mines to kseris?anklisi se 10 i 20 imeres eki tha ta halasoume pantos klini opou na ine sou ipe kanis na paris tita?ala opios den ehi tipota asfalos kai prepi na pari tita sigrinis ta ala forum me afto?eleos edo imaste 500000 atoma gia pia forum milas ton 600 atomon?

Senior Member
    Uploads
    0

egw to xerw se emena to cy exei 6mhnes pou den ekleise.ayto pou den mporw na katalabw einai giati den tha xanaanoixei to cy?sthn kypro h avon allaxe oles tis kartes se 5.3?h kapoioi den tha bgaloune alla cy gia na sproxoune thn tita?

Senior Member
    Uploads
    0

ennohte oti den yparxei thema sygkriseis twn forum alla mou fenete parakseno

Senior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by astrasakis View Post
    ennohte oti den yparxei thema sygkriseis twn forum alla mou fenete parakseno
    ehi kai aladio np pou pezoun cy den ine mono i konoma stin mesi den vgike gia plaka i titanium ti thelate na perimenoune na klisi telios gama kai na minoume horis fos 5 mines mehri na ftiahti?apla spastike i kenouria version kai kikloforise na sinodefsi tin gama kai na tin antikatastisi otan kai an stamatisi

New Member JOHNNY GR's Avatar
    Uploads
    0

oi palies oi gates niaoyrizoun se DM500 kai se poio image?

New Member
    Uploads
    0

Unhappy Re: eιδήσεις ,φημες,προτασεις γενικες συζητησεις

kalhspera .thelv na xekinhso h me thn gama card h, thn istoria meso internet,alla eimai asxetos kai den xero polla pragmata,etsi phga se enan texniko opoy me epeise na to kanoyme meso internet.Exo akoysei omos oti an exeis forthnet mporei na se magkosoyn,xerete kati ? EYXARISTO POLY.

Born to be... child polteris's Avatar
    Uploads
    2

Re: eιδήσεις ,φημες,προτασεις γενικες συζητησεις

Quote Originally Posted by takinio View Post
    kalhspera .thelv na xekinhso h me thn gama card h, thn istoria meso internet,alla eimai asxetos kai den xero polla pragmata,etsi phga se enan texniko opoy me epeise na to kanoyme meso internet.Exo akoysei omos oti an exeis forthnet mporei na se magkosoyn,xerete kati ? EYXARISTO POLY.
    diavase to thema poy leei gia to dreambox kai to thema poy leei gia to carsh@ring kaitha vreis tin apantisi!

Born to be... child polteris's Avatar
    Uploads
    2

Re: eιδήσεις ,φημες,προτασεις γενικες συζητησεις

Quote Originally Posted by takinio View Post
    diavase to thema poy leei gia to dreambox kai to thema poy leei gia to carsh@ring kaitha vreis tin apantisi!

Awaiting Email Confirmation
    Uploads
    0

Re: ΦΑΓΗΤΑ,ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΑΤΕΣ 3

kalhspera sthn parea asximh mera gia shmera paithane h gata mou no art otan prospathisa gia teleutea fora me ton on lien 4020 moultiroum makria apo auto to dekth
    fola prosoxh
    exw valei thn karta sto art repair kit beta revision 1.0.0 edw kia kamia wra den anavei to fotaki tou phoenix alla ta noumera apokatw alazoun .
    sas parakalw an uparxei kamia elpida gia to gati mou as mou pei kapoios
    to eixa agapisei kai paithane mesa sta xeria mou klaps klaps

Advertise Here

Tags for this Thread