Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 85 of 1075 FirstFirst ... 3560758083848586879095110135185335585 ... LastLast
Results 841 to 850 of 10750

Thread: 2._ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ - ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ 01

Senior Member
    Uploads
    0

Re: 03/04/2008 ekdosi gia osous den anoikse pote

eime mesa vlepo kai pali ta panta

2. Advertise Here
    Senior Member ASTERIKOS's Avatar
    Uploads
    1

Pou xathikes re file?mayra matia

Senior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by ASTERIKOS View Post
    Pou xathikes re file?mayra matia
    ASTERIKO ANTE TORA....kala re den vlepete th kanei o allos pou dini non arxeia tora poy me petaxate paei dixi pos na kaneis arxeia pos na ta metonomazeis oti eipa einai ali8ia alla afisate na me fan den ntrepeste ligo ena den ida na pi kati gia thn parti mou enan kai tora hr8es na dis edo ti grafo

Member takir1's Avatar
    Uploads
    0

sostos file babstel !!!!
    kala ta eipes!!!

Uploads
    1

Quote Originally Posted by babstel View Post
    asteriko ante tora....kala re den vlepete th kanei o allos pou dini non arxeia tora poy me petaxate paei dixi pos na kaneis arxeia pos na ta metonomazeis oti eipa einai ali8ia alla afisate na me fan den ntrepeste ligo ena den ida na pi kati gia thn parti mou enan kai tora hr8es na dis edo ti grafo
    file bab xereis oti den mporous na kano tipota gia to ban sou alla kai esy kathese kai kathgoreis kai malloneis meta apo posses parathrhseis!poia no rublic arxeia re babstel pou einai an einai tha ta eixa katevasei!kanena arxeio den exei vgalei o spaik sto satportal ti les tora

Uploads
    1

?

XereiS oti eimai filos sou an einai den tha sou eixa dosei kai to kinito mou plaka mou kaneis tora?apla kathese neyriazeis xoris logo kai maloneis me 1 paidi pou den sou eftexai se tipota

Senior Member
    Uploads
    0

file bab xereis oti den mporous na kano tipota gia to ban sou alla kai esy kathese kai kathgoreis kai malloneis meta apo posses parathrhseis!poia no rublic arxeia re babstel pou einai an einai tha ta eixa katevasei!kanena arxeio den exei vgalei o spaik sto satportal ti les tora
    pia non publik arhia? mas doulevis i mou fenete to irdeto fuckers dithen paparies pou itan to 06/03/2009_1 kai to 2 sto sat portal to anevasane kai doulevane ton kosmo kai tous ekane roba o babstel tous kseskepase tora an ginane en agnoia sou kai ta svisane kai den ta prolaves ise dikeologimenos ego pantos ida kai to link

Uploads
    1

Quote Originally Posted by therapia View Post
    pia non publik arhia? Mas doulevis i mou fenete to irdeto fuckers dithen paparies pou itan to 06/03/2009_1 kai to 2 sto sat portal to anevasane kai doulevane ton kosmo kai tous ekane roba o babstel tous kseskepase tora an ginane en agnoia sou kai ta svisane kai den ta prolaves ise dikeologimenos ego pantos ida kai to link
    file therapia ego den mpeno sto satportal gia na katevaso arxeia mias kai douleyo me to palio 3-4 edo kai kairo,mpeno pio poly gia shzhthsei me ta paidia kai genika epeidh troo kollhma me to hobby arketa xronia.den gnorizo gia public file mporei ontos na isxyei kati tetoio th na sou po

Senior Member
    Uploads
    0

file therapia ego den mpeno sto satportal gia na katevaso arxeia mias kai douleyo me to palio 3-4 edo kai kairo,mpeno pio poly gia shzhthsei me ta paidia kai genika epeidh troo kollhma me to hobby arketa xronia.den gnorizo gia public file mporei ontos na isxyei kati tetoio th na sou po
    ine poli aplo epidi den patai kanenas pia sto forum tous hrisimopoioun ala forum gia na kanoun tin doulia tous asfalos kai gnorizo oti den ehis kamia anamiksi me aftous tous alites

Uploads
    1

den exo riksei me tous mod ekei pera tora teleytai vlepo ontos h 2 einai melh kai sto allo sait alla den anakateyome file mou mono kai mono gia shzhthsei mpeno kai gia kalampouri

Advertise Here

Tags for this Thread