anakopi kardias den ine dinaton na anteksi mia kardia na doulevi apo to proi eos to vradi stous 120 palmous olo diegertika kathe mera epi hronia itan anamenomeno
anakopi kardias den ine dinaton na anteksi mia kardia na doulevi apo to proi eos to vradi stous 120 palmous olo diegertika kathe mera epi hronia itan anamenomeno
re doc to batraxi xroma telika apofasisan oti den sou pigene , krima pano pou eixate dosei mia grami gia ta themata pou mas apsxoloun , kai isos telika na empene mia taksi . i anarxia epikatei telika se otidipote afora emas tous ellines .
ρε με τον satgeo ti egine akoma mod einai autos?
gia skepsou ligo nomizo einai kapoios apo to diko mas.
den peirazei na diafoneis me kapoion.
arkei na min ferese kompleksika mazi tou.
den xreiazete na eimaste oi monoi pou ta kseroume ola.
kapoioi mporoi na einai kaliteroi se kapoia pragmata apo emas.
alla kapoioi den theloun na to katalavoun kai na simvivastoun me auto.
File mou me mena den diafonises ,emena me ksexeses apo pano mexri kato ke edo ke mesa sto satportal xoris na antalakso mia kouwenta mazi sou ,me to pou ekana ena post ximikses epano mou ,
allo i diafonia ,allo to allo ,diafonies ke diaforetikes gnomes prepi na yparxoun ,ke prepi na akougonte mesa se filika plesia nomizo ,akoma ke paratirisis na tis katanooume efoson den periexoun ybristikous xaraktires
telos panton kakia den sou kratao ,apla mia apostasi sou kratao ne !
filika
,
[QUOTE=satgeo;404333]File mou me mena den diafonises ,emena me ksexeses apo pano mexri kato ke edo ke mesa sto satportal xoris na antalakso mia kouwenta mazi sou ,me to pou ekana ena post ximikses epano mou ,
allo i diafonia ,allo to allo ,diafonies ke diaforetikes gnomes prepi na yparxoun ,ke prepi na akougonte mesa se filika plesia nomizo ,akoma ke paratirisis na tis katanooume efoson den periexoun ybristikous xaraktires
telos panton kakia den sou kratao ,apla mia apostasi sou kratao ne !
filika
SEVASTA TA 8ELO TOU KA8ENOS............
FILIKA BABSTEL