paidia osa g-files exo ta postaro edo.
paidia osa g-files exo ta postaro edo.
kalimeros, kalimeros
kalo to zip alla sta tosa pio palio paizei pou na mi thelei na sbinoume grafoume synexeia?
η προθεση μου ειναι καλη μπορει να τα θελει καποιος για αρχειο ασε που καποια δουλευουν
ακομα.
δεν αμφιβαλω φιλε μου για την καλη σου προθεση. αλλα γνωμη μου ειναι οτι δεν πρεπει να τα ανεβαζουμε αυτα στο ΝΕΤ αλλα απο την στιγμη που εχουμε την καλη διαθεση να βοηθεισουμε καποιον, να του στελνουμε οτιδηποτε η με pm η με email. και αυτο για τον μονο λογο οτι φθανουν και στα χερια εκεινων που δεν πρεπει να φθασουν.
φιλικα
em ke pos na paris ,an den se kseri o allos ,emena me kanane ke walto tis nova edo mesa ,ke omos polla pedia apo do mesa me kseroun ke prosopika ,an wgenoun tetioi anegefaloi ke lene teties mamakies ,fisika tha yparxei panta o fovos![]()