geia sas exo ena pi -555 kai toy fortosa to gemini 4.60 katebasa ta kanalia kai ton exo sindemeno sto router mou alla to problima moy einai gia na anoikso kanalia ti prepei na balo sto mount?? mporei na me boithisi kapoios?
geia sas exo ena pi -555 kai toy fortosa to gemini 4.60 katebasa ta kanalia kai ton exo sindemeno sto router mou alla to problima moy einai gia na anoikso kanalia ti prepei na balo sto mount?? mporei na me boithisi kapoios?
Mia palia erwthsh vre paidia.Se dreambox 500 klono pou vazw thn N line gia na piasw se newcamd525 server?
Geia sas paides.....
Finally xekolisa apo enan DM600 PVR original kai brika ena klono DM800PVR (σε τιμή απιστεύτου)........ propathisa xtes na peraso me dreamup to GEMINI 4.60 (το οποίο μου προτεινε φιλος) αλλα αφου μου λεει το dream up ότι όλα ειναι succesfull.......στην οθονίτσα μπροστα μου βγάζει error missing CA η κάτι τέτοιο ....(δεν φαίνεται καλά) ..... Κατα τις οδηγίες πρέπει μόλις τελειώσει το dream up να βγάλω τον κλώνο απο την πρίζα και να τον ξανασυνδέσω.......
Εχει ξανατύχει σε κάποιον κάτι τέτοιο ........ μήπως δέν μπορώ να περάσω G 4.60 ........ Φιλε dyndns ....please advise........
Φίλε μου πέρασες ή original image.....ή πατσαρισμένο image με λάθος bl
Αν ο dream έχει από κάτω ένα μικρό αυτοκόλητο που γράφει κάτι για new sim card.....τότε παίρνει πατσαρισμένο image με bl75........διαφορετικά παίρνει μέχρι bl72........αλλά πάντα πατσαρισμένο
Original images ανεξαρτήτου bl μπορείς να περάσεις μόνο σε usb stick.......όταν παίξεις με multiboot
Βρες ένα πατσαρισμένο image και ξανά φλασαρέτο να με το dreamup
Ο δέκτης δεν έπαθε ζημιά
φιλε μου ποιο DreamUp χρησιμοποιεις;; γιατι τα ποιο παλια δεν συνεργαζονται με τον 800 αρη. περασε το με το DreamUP_1_3_3_2. και κατα δευτερον και ποιο βασικο, ολοι οι κλωνοι φορανε μεν ολα τα ιματζ αλλα σε πατσ μορφη. κατεβασε απο το παρακατω λινκ το ιματζ που θες και περασε το http://www.dreamboxclones.co.cc/patched-images/
^@Fhillip με την αδειά σου και για να μην ανοίγω κι άλλο πόστ.......να δώσω άλλο ένα λίνκ για patched images σε όσους έχουν sim card 2.01 με bl75
http://www.dm800sim2.com/sim2/index.html
Γεια σας ωραιο το VlC kai paizei πολυ καλα αλλα οταν ανεβαζω την ποιοτητα της ταινιας αρχίζει και κολλαει και στο παραθυρο του DOS γραφει ignoring overflow
1η Erωτηση: υπάρχει κατι καλύτερο apo το VLC ;;
2η ερωτηση : σε τι ποιοτητα για DB800 ειναι η χρυση τομή ποιοτητα και ταχυτητα;
οχι ακομα παίζει ρόλο;
Περιτο να σου πω πως εχω συνδεθει με Access point!
Δηλαδη αν βαλω σκληρό θα μπορώ να βλέπω με φουλ ποιότητα αν ειναι να βάλω!
Αυτός εδώ κάνει;
^^@dyndns στις ρυθμίσεις που συζητάγαμε........αρχίσανε τα ''tuner failed''
Xρειάζεται καμιά αλλαγή για τον 800αρι?