Καλημερα σε ολους. Φιλε Νικολα σχετικα με οσα λεει ο φιλος mathikoloni, εχω φτασει μεχρι του σημειου, "και μετα θα δεις το cccam cfg".Στο φακελο etc υπαρχουν διαφορα αρχεια,αλλα πουθενα το cccam cfg. Το κειμενο αυτο ας ειναι υπ'οψιν,και του φιλου mathikoloni ,Καλημερα και παλι.
Παιδια επι τελους το βρηκα το cccam cfg. Σας παρακαλω πεστε μου λεπτομερως τι πρεπει να κανω? ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ...
τριτη εγγραφη:ΠΑΙΔΙΑ δεν γινεται ,τιποτε .σταματηστε να ταλαιποριστε.εγω θα συνεχισω να προσπαθω.ΑΝ πετυχω κατι θα σας το γραψω.Εκτος αυτου μου τα εχετε πει ολα.Σας ευχαριστω ολους παρα πολυ,γεια χαρα Ronsar









