Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 72 of 123 FirstFirst ... 224762677071727374778297122 ... LastLast
Results 711 to 720 of 1230

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #711
    Senior Member
    Join Date
    08-09-2008
    Location
    GR
    Posts
    411
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Καλημερα σε ολους. Φιλε Νικολα σχετικα με οσα λεει ο φιλος mathikoloni, εχω φτασει μεχρι του σημειου, "και μετα θα δεις το cccam cfg".Στο φακελο etc υπαρχουν διαφορα αρχεια,αλλα πουθενα το cccam cfg. Το κειμενο αυτο ας ειναι υπ'οψιν,και του φιλου mathikoloni ,Καλημερα και παλι.

    Παιδια επι τελους το βρηκα το cccam cfg. Σας παρακαλω πεστε μου λεπτομερως τι πρεπει να κανω? ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ...
    τριτη εγγραφη:ΠΑΙΔΙΑ δεν γινεται ,τιποτε .σταματηστε να ταλαιποριστε.εγω θα συνεχισω να προσπαθω.ΑΝ πετυχω κατι θα σας το γραψω.Εκτος αυτου μου τα εχετε πει ολα.Σας ευχαριστω ολους παρα πολυ,γεια χαρα Ronsar

  2. Advertise Here
  3. #712
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    Καλημερα σε ολους. Φιλε Νικολα σχετικα με οσα λεει ο φιλος mathikoloni, εχω φτασει μεχρι του σημειου, "και μετα θα δεις το cccam cfg".Στο φακελο etc υπαρχουν διαφορα αρχεια,αλλα πουθενα το cccam cfg. Το κειμενο αυτο ας ειναι υπ'οψιν,και του φιλου mathikoloni ,Καλημερα και παλι.
    Γιατί πολύ απλά δε πρόσεξες το μηνυμά μου προηγουμένως post#689
    Το gemini image κατεβάζει μόνο το cam, αντιθέτως με το nabilo που όταν κατεβάζεις το Cccam full έχει και το config
    Ξαναμπές στα addons/download from gemini server/cam confings και κατέβασε το Cccam configuration και κάντο install
    Μετά θα το βρεις στο φάκελο var/etc

  4. #713
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Ωραία αφού το βρήκες κάνε δεξί κλικ πάνω στο φάκελο και πατά edit.....επελέξε τα πάντα και πατά cut(επιλογή είτε στο μενού, είτε στο εικονίδιο) και μετά save and exit
    Κάνε copy τη γραμμή που έχεις από το server
    Ξανά στο Cccam.cfg τώρα, δεξί κλικ και πάλι edit(πρέπει να είναι κενό τώρα) και πατάς paste είτε από το μενού, είτε από το εικονίδιο και save and exit
    Το τσεκάρεις αν έχει πάρει την γραμμή με δεξί κλίκ και view και αν την έχει πάρει τότε είσαι έτοιμοσ για τηλεθέαση εφόσων ο server είναι online
    Τώρα στο dream επιλογή σε ένα κανάλι από τα πακέτα που σου δίνει ο server και περιμένεις 1 λεπτό το πολύ να ανοίξει
    Αν δεν ανοίξει στο 5λεπτο κάνε ένα start/restart στο Cccam από το μπλέ κουμπί

  5. #714
    Senior Member
    Join Date
    12-01-2009
    Posts
    133
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    γεια σε ολους..νομιζω με το nabilo image δεν γινεται sharing μεσω cccam
    εγω πρωσοπικα με το image nabilo darkstar2 και γραμη που περνουσα
    κανονικα ειχα σκοταδι αντιθετα με το gemini image οπου δεν ειχα κανενα προβλημα
    ας μας πει καποιος την διαφορα αυτων των image.

  6. #715
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Post Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by makip21 View Post
    γεια σε ολους..νομιζω με το nabilo image δεν γινεται sharing μεσω cccam
    εγω πρωσοπικα με το image nabilo darkstar2 και γραμη που περνουσα
    κανονικα ειχα σκοταδι αντιθετα με το gemini image οπου δεν ειχα κανενα προβλημα
    ας μας πει καποιος την διαφορα αυτων των image.
    Λαθος κανεις φιλε μου.

    Και τα δυο λογισμικα μοιραζουν την καρτα αν τα στησεις σωστα.

    Ειναι δυο διαφορετικες ομαδες μια Γερμανικη και μια Ιταλικη.(Gemini team-Nabilo team)

    Φιλικα Τζιμακος

  7. #716
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by makip21 View Post
    γεια σε ολους..νομιζω με το nabilo image δεν γινεται sharing μεσω cccam
    εγω πρωσοπικα με το image nabilo darkstar2 και γραμη που περνουσα
    κανονικα ειχα σκοταδι αντιθετα με το gemini image οπου δεν ειχα κανενα προβλημα
    ας μας πει καποιος την διαφορα αυτων των image.
    Αυτό που λες δε στέκει
    Ίσως είχες κάποιο πρόβλημα δικτύωσης με το συγκεκριμένι image στο δέκτη
    Το Cccam κάνει το sharing και όχι το image
    Υπάρχουν αρκετά images (σε enigma2) που δεν υποστηρίζουν κάποιο Cam από το download server τους(π.χ OozooN)......το περνάς όμως manual και παίζει μια χαρά

  8. #717
    Senior Member
    Join Date
    12-01-2009
    Posts
    133
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    και εμενα μου φανηκε παραξενο φιλε doyro πιθανον να ειχα προβλημα
    δικτυωσης ομως σε επικοινωνια που ειχα με τον server μου προτεινε να περασω
    gemini image γιατι το nabilo δεν κανει και οντως μολις το εκανα ολα δουλευαν μια χαρα..

  9. #718
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    εγω προσωπικα σε ενα μαιμουδακι 500s με darkstar II εχω δοκιμασει και cccam server kai client και παει μπαλα .

    παντως στο CCcam.cfg δεν πρεπει να χρησιμοποιειται το notepad η wordpad γιατι πολλες φορες σωζει σε dos format kai oxi se unix , με αποτελεσμα να μην αναγνωριζεται το αρχειο απο το cam , επισης πρεπει να υπαρχει συμφωνια πεζων - κεφαλαιων απαραιτητα . το αρχειο να ειναι CCcam.cfg . η διαδρομη στο dm500 einai /var/etc/CCcam.cfg

    χρηση του notepad++ η ultraedit nomizv oti επιβαλεται .

  10. #719
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by ronsar View Post
    Καλημερα σε ολους. Φιλε Νικολα σχετικα με οσα λεει ο φιλος mathikoloni, εχω φτασει μεχρι του σημειου, "και μετα θα δεις το cccam cfg".Στο φακελο etc υπαρχουν διαφορα αρχεια,αλλα πουθενα το cccam cfg. Το κειμενο αυτο ας ειναι υπ'οψιν,και του φιλου mathikoloni ,Καλημερα και παλι.

    Παιδια επι τελους το βρηκα το cccam cfg. Σας παρακαλω πεστε μου λεπτομερως τι πρεπει να κανω? ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΗΤΕ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ...

    file mou ti exoun diladi di ta matakia sou??? exis 5 meres kai pedevese na valis 1 grami c sto cccam...
    eleos kane kai kati mono sou,....grafoun oi alloi filoi edo se styl a kai a a ...o kai o o ...afta eine prosxilikis
    ma8isis ..exoun grafei prin kati xronia ...diavaste kai kana palio post ..sto telos 8a 8elete teamview..na sas pernane
    tis grames,,,na sas fortonoun tis kartes ...

  11. #720
    Banned
    Join Date
    12-02-2009
    Location
    Ελλας
    Posts
    1,729
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Smile Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    file mou ti exoun diladi di ta matakia sou??? exis 5 meres kai pedevese na valis 1 grami c sto cccam...
    eleos kane kai kati mono sou,....grafoun oi alloi filoi edo se styl a kai a a ...o kai o o ...afta eine prosxilikis
    ma8isis ..exoun grafei prin kati xronia ...diavaste kai kana palio post ..sto telos 8a 8elete teamview..na sas pernane
    tis grames,,,na sas fortonoun tis kartes ...
    Αστον βρε Σταθη τον ανθρωπο ειναι ενα βημα πριν το τελος.

    Αλλωστε πολυ ευγενικα μας ειπε απο την αρχη οτι ειναι ασχετος και ζητησε την βοηθεια μας αν θελουμε και του την δωσαμε.

    Τρομαξαμε να αναστησουμε το 500ρακι του πριν το πεταξει,περασαμε λογισμικο περασαμε τα παντα μονο μια γραμμη πρεπει να περασει και τελειωσε.

    Ας τον βοηθησουμε και σε αυτο να τελειωνει,παιδευεται μια βδομαδα ο χριστιανος.

    Φιλικα Τζιμακος

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •