Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 77 of 123 FirstFirst ... 2752677275767778798287102 ... LastLast
Results 761 to 770 of 1230

Thread: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

  1. #761
    Peace Love Unity douros's Avatar
    Join Date
    08-11-2009
    Location
    /gtp
    Posts
    4,149
    Uploads
    21
    Likes
    7

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by skyguard1 View Post
    γεια σας,παιδια!
    ερωτηση:που βρισκονται οι c lines σε ενα dreambox 500s client με πρωτοκολλο cc cam?
    ευχαριστω.
    Αν εννοείς σε ποιο φάκελο....τότε μπαίνουν στο var/etc και στο φάκελο Cccam.cfg
    Αν εννοείς που τις βρίσκουμε.....τότε έκανες άστοχη ερώτηση......

  2. Advertise Here
  3. #762
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Παιδια μολις χτύπησα ενα 500αρι μαϊμού απο Ebay κατι εχω διαβασει οτι δεν μπορεις να το περασεις image για κανονικά
    500αρια.
    Τι να το βαλω και με ποιο dreamup?
    Μιας και αρχαριος μπορει καποιος να μου πει την διαδικασία η να μου δωσει καποιο link να παω να μορφωθώ λιγο?

    [info]Κάτσε και διάβασε τις 10 τελευταίες σελίδες και θα τη βρεις την άκρη.....το διάβασμα κάνει καλό[/info]

  4. #763
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Info: Κάτσε και διάβασε τις 10 τελευταίες σελίδες και θα τη βρεις την άκρη.....το διάβασμα κάνει καλό

    Ok Άρχισα κιόλας....
    Και αν δεν κανω λάθος(διορθώστε με) απ οτι καταλαβα το καλητερο image για κλονους ειναι το ****Gemini_0460_DM500_max_var_Original_N Obomb****
    και το περναμε με το ****DreamUP_1.2.2.0****
    Καλα μεχρι εδω?
    Σημερα ηταν θεωρία αυριο παμε στην πράξη και βλεπουμε.

  5. #764
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by tonisgr View Post
    Info: Κάτσε και διάβασε τις 10 τελευταίες σελίδες και θα τη βρεις την άκρη.....το διάβασμα κάνει καλό

    Ok Άρχισα κιόλας....
    Και αν δεν κανω λάθος(διορθώστε με) απ οτι καταλαβα το καλητερο image για κλονους ειναι το ****Gemini_0460_DM500_max_var_Original_N Obomb****
    και το περναμε με το ****DreamUP_1.2.2.0****
    Καλα μεχρι εδω?
    Σημερα ηταν θεωρία αυριο παμε στην πράξη και βλεπουμε.
    καταρχήν φίλε tonisgr αν και πιο παλιός εδώ ξέχασες να περάσεις να χαιρετίσεις
    http://www.satsupreme.com/showthread.php/91095

    και όσο αφορά το dm500

    Quote Originally Posted by tonisgr View Post
    15-05-2010 16:38:31
    Ειναι σε 500αρι με Gemini.
    Εχω γλωσα ελληνικα κανονικά στο EPG αλλα θελω και το info στο ζαπινγκ να μου το διχνει ελληνικα και οχι Αγγλικα οπως τωρα.
    Καταλαβατε?
    να περάσεις το gemini 4.7 έχει ελληνικό info , το πέρασα σε κλώνο εδώ και 3 μήνες δουλεύει χωρίς πρόβλημα .

  6. #765
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by mathikoloni View Post
    καταρχήν φίλε tonisgr αν και πιο παλιός εδώ ξέχασες να περάσεις να χαιρετίσεις
    http://www.satsupreme.com/showthread.php/91095

    και όσο αφορά το dm500


    να περάσεις το gemini 4.7 έχει ελληνικό info , το πέρασα σε κλώνο εδώ και 3 μήνες δουλεύει χωρίς πρόβλημα .
    Ok Φιλε μου χαιρετώ εδω ολους(γιατι το λινκ δεν δουλευει)
    Τωρα όσων αφορά το image το 4.70 κανει για κλώνο? και που το βρίσκω?

  7. #766
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    ^^^ tonisgr εδώ θα βρεις ότι θέλεις για dm
    http://www.satsupreme.com/forumdispl...-DM-500-Images

  8. #767
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by mathikoloni View Post
    ^^^ tonisgr εδώ θα βρεις ότι θέλεις για dm
    http://www.satsupreme.com/forumdispl...-DM-500-Images
    Να περάσω αυτο [ Gemini 4.70 DM500 No Time Bomb ALIENWARE ] στον κλωνο?
    Κανει?

  9. #768
    Banned
    Join Date
    01-10-2008
    Posts
    2,213
    Uploads
    69
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    καλημέρα Νικόλα , το link το διόρθωσα για τον φίλο tonisgr , είχε δίκιο ότι δεν δούλευε , το λάθος ήταν δικό μου , άπλα το είδες μετά εσύ
    tonisgr αυτο το έχω δοκιμασμένο σε 500 κλώνο εδώ και 3 μήνες με ελληνικό info εφόσον του περάσεις και την ελληνική γλώσσα .
    http://www.mediafire.com/?6u42u46qx29f9e4

  10. #769
    Junior Member
    Join Date
    01-05-2010
    Posts
    22
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Quote Originally Posted by mathikoloni View Post
    καλημέρα Νικόλα , το link το διόρθωσα για τον φίλο tonisgr , είχε δίκιο ότι δεν δούλευε , το λάθος ήταν δικό μου , άπλα το είδες μετά εσύ
    tonisgr αυτο το έχω δοκιμασμένο σε 500 κλώνο εδώ και 3 μήνες με ελληνικό info εφόσον του περάσεις και την ελληνική γλώσσα .
    http://www.mediafire.com/?6u42u46qx29f9e4

    Οκ φιλε μου θα το δοκιμάσω.
    Να σε καλα

  11. #770
    New Member
    Join Date
    13-04-2010
    Posts
    3
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ Dreambox

    Φίλοι, έχω χάσει όλους τους Gbox peers, γιατί εφόσον μόνο η Nova δεν κάνει μοίρασμα. Ποιό emulator είναι της μόδας τώρα για να αλλάξω? CCam or Newcamd?

Advertise Here

Similar Threads

  1. Tutorial generale Dreambox Tutorials and Dreambox Guides
    By Tunimax in forum Dreambox
    Replies: 10
    Last Post: 01-08-2010, 03:24:17
  2. Question probleme avec ma dreambox dreambox M 500s
    By ced.goffiin in forum French / Franais
    Replies: 0
    Last Post: 06-03-2010, 21:33:55
  3. Dreambox 7000S images into Dreambox 7020
    By enriquerif in forum Dreambox
    Replies: 2
    Last Post: 12-03-2006, 11:32:23

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •