kapoies alages ekana alla thimame kala oti kati prepei na eixa tsekarei poio palaia (i ksetsekarei den eimai sigoyros gia ayto) apo tis proxorimenes rythmiseis kai den moy to ebgaze ayto to mynima!! episis na soy po oti to mynima to bgazei mono sta diafora paketa kai oxi sta fta (sky italia polsat)
kai pali se efxaristo gia tin boithia
@Snakie
c den yparhei! sto horio mou to lene final release
@John
eihes kalous vathmous stin arithmitiki?![]()
E sto xorio mou omos pane mexri to z (telefteo gramma).
Exei akomi doulia gia na ginei kati kalo , i romi den ktistike se mia mera..
A to minima lathous , nai einai ontos stis proxorimenes rithmiseis, prepei na kaneis tick kati ekei pou leei gia hide errors ( den thimame pos to exei kathe image tora)
Na me sigxoreseis, aplos epidi eimai ston touristiko tomea kai sta forums olo me ksenous eixa na kano, arxizo kai ksexnao ta ellinika mou.
Diavazo omos kamia efimerida mesa mesa gia na kano eksaskisi :)
allagi password se dream
me aplo tropo //
1.syndeete ton dream me to pc me lan kai static ip
2.anoigete consola dos sto pc (sta xp -----ektelesh----grafete cmd----enter)
3.grafete telnet ip dream ..px telnet 192.168.1.20 + enter
4.dinete dreambox login =root ///password= dreambox
5.tora grafete passwd kai enter..8a sas zhthsh na grapsete to neo kodiko
2 fores..prosoxi o kodikos den fenete kata thn pliktrologisi
alla 8a allaksi 100%.![]()
paidia kalhmera...sas eyaxristw gia thn boh8eia...telika ta katafera me thn boh8eia sas.... :)