σε ευχαριστω θα το ψαξω.
σε ευχαριστω θα το ψαξω.
διάβασε από το #381 και μετά
ενδιαφέρουσα είναι και η μέθοδος "mount folder"
καλή τύχη!
Καλημέρα έχω έναν db500s και έχω πρόβλημα με DCC v.282,οτνα είναι ανοιχτός ο db ενώ πρασινίζουν οι γραμμές μου γραφεί checking network και φυσικά δεν μπορώ να μπω στο FTP,όταν τον σβήνω μπαίνει αμέσως network ok. Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με flash FXP και smart FTP τη μπορεί να φταίει .Στον db έχω δοκιμάσει αρκετά image !!!
Φιλοι μου καλημερα. Εχω εναν d/b 500αρι και βλεπω ενα πακετο.μπορει η Γυναικα μου,σε αλο μερος του σπιτιου να βλεπει αλο καναλι του ιδιου πακετου ? Και αν ναι ,τι εξοπλισμο χριαζομαι?
αν χρησιμοποιείς σερβερ και δεν δέχεται re share δεν μπορείς , όποτε θες ακόμα ένα σετ από αυτά που έχεις , αν έχεις κάρτα στον πρώτο δέκτη θα την μοιράσεις σε ένα δεύτερο dm που θα βάλεις σε άλλο χώρο . Attachment 174578
Ειναι εντυπωσιακο πως εμφανιζεσαι αμεσως μολις σε χριαζομαι, ναι χρησιμοποιω σερβερ δεν ξερω αν δεχεται re share, αν χρησιμοποιησω ενα ιδιο σετ σαν αυτο που εχω, πηπως θα εχω προβλημα με τον σερβερ? Χιλια ευχαριστω για την βοηθεια σου
ΥΓ. Δεν εχω καρτα στον πρωτο δεκτη.
oxi file den tha exeis provlima kanena na kaneis ena test kai akoma na petixei to test pali den tha exeis provlima ala kalo einai gia na kaneis ena tes na vreis ena dm xoris na to agorasis apo kanena filo na min xreonese tzampa mixanima ektos kai aytos pou exei to server sou dosi kai deyteri grami opote eisai komple
file xaniara se efxaristo gia tin apantisi sou
kai nai fisika exo mesa tou hdd
opote pao gia allagi tou lnb???
simeioteon oti ton 600ari ton exo edo kai 3,5xronia kai tou allaksa
to trofodotiko persi (giati kaike) kai to provlima mou to emfanizei edo kai 1 ebdomada.
episis sto spiti exo kai 1 500ari alla aftos den mou kanei tetoia kolpa..
efxaristo kai pali