kane ayto pou leei o filos xaniaras poio pano ala ekei esy tha valis to gemini 4.70 bl 72 edo post 183 exeis to dream up to kenourio http://www.satsupreme.com/showthread...%91!%BB/page19
kali epitixeia
kane ayto pou leei o filos xaniaras poio pano ala ekei esy tha valis to gemini 4.70 bl 72 edo post 183 exeis to dream up to kenourio http://www.satsupreme.com/showthread...%91!%BB/page19
kali epitixeia
afto den eine apo provlima se la80s ssl h sim ...eine oti o dektis den vlepi to sim..
lush vgale to sim kai valto pali prosektika ...na koumposi sosta
an pali den ksekinisi 8a pame sthn lush tou hyperterminal ..na doume ti den fortoni sto boot ..mas les ti egine
kai synexizoume..
yg.an sou kolaei to dreamup sto telos tis prasinis mparas kai den synexizei ...8eli alla kolpa .mas enimeronis kai 8a tou to pioume to aima tou kinezou![]()
kalispera se olous
psaxno na vro gia na agoraso original tuner for dm800hd, vrika mia eteria satsonix alla einai ston poligiro xalkidikis, gnorizei kapoios kanena katastima stin athina?
euxaristo
Paidia kalispera.exo edo kai liges meres ena dm800 klono. tou perasa tin teleftea dream elite phoinix kai exo to eksis thema. Ta hd tou sky italia paizoun sinexos alla kani pixel kathe ligo( anamenomeno apo oti ematha apo edo) to provlima ine me ta HD tis nova.Kovonte kathe 5-10 lepta i kai pio sixna. Iparxei pithanotita na ine thema dekti i image i apla ine thema servitorou?(Ta ipoloipa SD tis nova paizoun kanonika). Mporo na kano kati ego gia na to ftiakso?
Kalhmera logo douleias den exw kani tpt paw gia ypnw kai tha kanw dokimes to apogeuma kai tha sas enimeroso
Eyxaristw
file dyndh tha sou eksigiso giati den thelo na mplekso me courier xoris na to psakso ligo gia magazia konta mou.
ton ioulio eida sto internet ton qboxhd, vrika ena magazi edo stin athina me e-shop kai ekei pou eimai etoimos na kano tin paraggelia ,tous perno tilefono mou lene oti exoun kai katastima lianikis pou itan konta mou kai etsi apofasisa na pao na ton paro apo to magazi.pigaino paraskeyi 20:30 ligo prin klisi plirono 450e metrita ton perno kai feugo.afou pigeno spiti kai kano sindeseis kanonika kai to vazo se leitourgia to mixanima exei provlima sto hardware , to pigeno piso tin epomeni imera to proi kai mono ksilo den efaga.apo tote to mixanima to piga alles tris fores piso, mou to antikatastisane sto telos kai akomi kai tora den doulevei sosta kai eimai etoimos na to pao gia tetarti fora se tris mines.
fantasou na to eixa agorasei apo e-shop, den tha evgaza akri kamia.
euxaristo
kalispera se olous
exo 1 dm600 original kai exo to eksis provlima:
to vradi prin koimitho ton vazo sto stand-by (apo to tilekontrol)
to proi molis ton anoikso exei mavrila kai mou vgazei minima "i ypiresia
den vrethike" kai ta noumera ton simaton einai poli xamila (60% kai kato)
molis omos to vazo se fta channel, paizei amesos kai tote ola ta kanalia paizoun
apsoga ki oli tin imera.
Afto mou to kanei kathe proi...
Ti lete?? ftaiei o dm i to lnb???
efxaristo