Όποιος φίλος γνωρίζει να μου πως μπορώ να περάσω boot loader στον Qboxhd σε νέο USB STCK μετά από καταστροφή του παλαιού.
Έχω ακούσει ότι γίνετε μέσω RS232 αλλά δεν βρήκα το ανάλογο πρόγραμμα που να κάνει update μέσω της θύρας RS232.
Όποιος έχει τέτοιο πρόγραμμα ας μου το στείλει με μερικές σύντομες οδηγίες.
Ευχαριστώ










