kita file mporis na to kanis kai monos sou mirazontas me alous mia karta pou exis tous dinis kai sou dinoun mesw net klidia me tin sira dekton dreambox ktl me diafora emu pou kikloforoun sto net ,alla mporis kai na to agorasis etimo afto stimeno doulevi me ton idio tropo kai einai pio asfales opos ipe kai o therapia :)
ξεκινησα με γατα και εναν technomate απο ebay συν πιατο = 220€ μετα πηρα τον optibox prima pvr 100€ (τσαμπα λεφτα) και usb infinity = 190€
συνολο 410€
συν τωρα 40€ για ΝΟΚΙΑ και 90€ για γατα (την 1η καπου την ...εχασε η κορουλα μου)=130€
γενικο συνολο 540€ (περιπου ετησια συνδρομη) και επειδη τα..κουκια μετρημενα πλεον....
Δεν ξερω τι να κανω.. ειλικρινα σκεφτομαι να τα παρατησω
μια ζεστη μια κρυο![]()
καλησπερα παιδια,εχω εναν topfield TF6400IR ο οποιος δεν παιζει την γαμμα,χρειαζεται καποια αναβαθμιση ο δεκτης?![]()
Spacesat SS 2000 opoios exi plirofories gia ton dekti as grapsi...