Gia ta HSN exo simperani pos ta poli kala afthentika fagita dinoun 2 to poli 3 diaforetika HSN kai ama thelete kanoume ena piramataki
Osoi exete perisia gata i gata pou den sas pezi mporite na simetasxete kai tha vgalete xrisima simperasmata monoi sas
Tha taisete tin gata sas me to gnisio loader 1.1 kai afto to Fagaki
http://www.satsupreme.com/attachment...2&d=1247245871
An to HSN ine ????C8 den prokite na aniksi pote me afto to fagaki ala oute kai me to 3/4/08 to gnisio
An to HSN ine 1 (????C?) i 2 (????C?) tha aniksi sigoura se enamisi lepto xoris na kanete tipota apolitos an sas diksi alo HSN parakalo enimeroste.
Diladi milame gia 3 HSN me C8 pou den anigi kai me C? i C? pou anigoun kai ta 2 sigoura.
Afto tha voithisi olous esas na taisete gnisio fagito kathorotato kai fisika me to gnisio loader 1.1
Ine kai mia apodiksi afto pos den trogonte ta fagita ama apo krifa ginoun fanera opos to singekrimeno kai tosa ala gnisia.
Aloi ine oi logoi pou aftoi pou ta exoun ta kratane klidomena sto sentouki tous ego o foukaras mporesa kai vrika mono 2 ena afto kai ena tou martiou.
Afta pou grafo den exoun kamia sxesi me to pos anestenete ena pethameno HSN kai oxi ena arxio oute me logarizmata.
Apla praktika kathara kai propanton grigora gia osous pistevoun pos i gata mpori na zi kai tha sinexizi na zi me trofes mchellas.
An sas aresi i idea mou mporoume na vroume kai ales trofes pou me kapies simioseis ton HSN pou mas dinoun
mporoume na kseroume pia ine energa kai pia HSN mas enorgopii i diki mas gata.
Gia na doume posoi exete diathesi gia simetoxi sto pirama.
Filika Ampeliotis.