Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 58 of 100 FirstFirst ... 83348535657585960636883 ... LastLast
Results 571 to 580 of 992

Thread: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Uploads
    10

Re: Μοίρασμα κάρτας [cs] - ΜΟΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ !

Quote Originally Posted by Valanths View Post
    sigoura sto na pernaw image den eimai idikos sorry 2 fores etixe na perasw :/ alla oxi oti den exo kai knowledge gia kapia pragmata :D to gegonos apo oscam oti exo pei parapanw kai lipa einai me vasi test

filikaaaaaa
    me doulevis......na anoiksis to dream up na patisis connect kai na valis ton dream sto reuma den mporeis na to kanis...??
    kai mporeis na ru8misis oscam ???????????? gia serflock !!!!!!!!!!!!! otan leo na ru8misis fusika den enoo to config tou..
    telos padon ...kade peiramata alla xoris na eiste siguroi 100% 8a parakalousa na min ta dimosievete.

2. Advertise Here
    Senior Member Valanths's Avatar
    Uploads
    0

sorry gia na min dothi lathso entiposi kai teliono me auto.. den itan to dreamup to problima :) itan otan eprepe na valeis power on gia na ksekinisi i diadikasia den to ekane kai ekei kolise to thema.. thats the problem. sorry kai sintoma tha dokimasw to oscam kai otan vrw time tha grapsw ena guide.

Senior Member
    Uploads
    0

oraios o xaniaras.. + pezei poli radio arvila alla apo praksi tipota..

Senior Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    @tzarios...............file mou prin liga post pio pano mas eleges oti me 2 kartes doulevoun ola...
    me thn me8odo anoise/klise ktlp ktlp..kai shmera den mporeis na mirasis 5 ch oute mesa sto spiti sou..

@ioannis66 ........kai esy file se pio pano post eleges oti ellises to provlima me oscam new edision ...alla kai esy
    oute 4 ch den mporeis na mirasis telika apo oti les sta teleytaia post..

8a parakalousa na eiste pio prosektikoi se afta pou lete h metaferete apo alla forum...min to kanume
    kafenio....oti grafete kalo eine na eine dokimasmeno-aksiopisto kai fusika ali8es..mono etsi 8a empistevode
    oi filoi edo to forum mas ...
    opos px poloi apo edo meta ta post sas psaxnoun to oscam killer serff ...to opoio h diafora pou
    exi apo ta prohgumena EINE megalitero cache kai megalo time sta cw ...trixes diladi/

@valadis file esu ase ta oscam kai pos ru8mizode ...se kapoious pou kseroun ti kanun ...ma8e ta vasika gia dreambox
    kai siga siga 8a vris akri..filika sto leo.

APO edo kai sto eksis opoios grafi anakrivies 8a pernei podi...h paparies sta kafenia ..telos
    kala giati trelenese an dis ti grafo sto pm... diefkrinizo pos den exo 2 kartes na kano dokimes me 2 kartes taftoxrona...
    tis dokimes mou tis ekana gia na do an doulebi me oscam pera ton 3-4 kanalion...

pm
    to ksanaegrapsa pos mou estile kapios cccam line kai epezan ola ma ola akoma kai ta radiofona
    sto cccam info eblepa pote pote 1 karta na mirazi kai pote pote 2... pera apo afto den gnorizo tipota alo
    isos o tipos na ekane efe kai stin pragmatikotita na ixe mono emena client tou + ta dio dreambox tou...
    o theos kai i psixi tou...

pantos ego to diefkrinisa sto yg mou pos den exo 2 kartes...

Senior Member Valanths's Avatar
    Uploads
    0

paides telika apo oti m eipan stadar.. kanoun update oi kartes kai anigoyn mono 2 sid.. kai emeis p theloyme mono 3 xtipame to kefali mas !

Junior Member
    Uploads
    0

Re pedia kseri kanis tipota gia XCS emulator?Epidi apoti akougete ta pezi ola

Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by fonias1986 View Post
    Re pedia kseri kanis tipota gia XCS emulator?Epidi apoti akougete ta pezi ola
    polla akougontai to 8ema einai ti paizei? kai ean paizei? kai ean paizei 8a to poune?

Member
    Uploads
    0

As to anevasi kapoios edw na to dokimasoume.den to vrikso pouthena gia 500araki se Nemesis

Junior Member
    Uploads
    0

paidia gia na min iparxi pareksigisi, me to oscam mou epekse gia 2 meres kala 7 atoma
    ala tora kolai kai to oscam otan sindonte 4 dreambox.

Member
    Uploads
    0

dld akoma den eiparxh tropos na min kolah i karta me pano apo 4 dm?

Advertise Here