se euxaristo poly file to dokimasa se ena fujitsu-ziemens pocket loox830 , kai douleuei mia xara ... mono ena problima h othoni einai 240x240 kai ta eikonidia pano stin othoni einai poly megala kai xanetai o xartis , yparxei mipos kana allo skin ??? kai paratirisa oti den krataei ti rythmiseis , kai stin ekkinisi prepei na to ksanasetareis ...
thanks anyway , poly kalo .
Ego exo to IGO 8 epano se Samsung Omnia, kai eime polli efxaristimenos..
Tora 8elo na peraso epano to IGO Amigo..Na doume pote???![]()
paides kserei kapoios navigation soft gia subaru autokinito.exei o 8eios mou alla einai sta agglika me xartes xwris tin ellada.kai tou eipane stin antiproswpeia oti den iparxei kati gnisio ean de dwsei kana 1500€
padia exei agorasei kaneis apo edo www.chinavasion.com kinito me dual sim?
einai aksiopisto site? ta kinita einai moufa?
Δες και αυτο το site μηπως σου κανει
paidia mia erotisi gia tous idikous den exo navigation
ala enas filos mou me Navi V35-1 psaxni neo soft
pio ine to teleuteo? pio mpori na bali? kai pou mpori na to bri euxaristo...