ΠΑΙΔΙΑ ΔΩΣΤΕ ΒΑΣΗ ΣΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.ΠΗΡΑ ΤΟ garmin 300 oregon ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΠΑΣΜΕΝΟ.ΜΗΠΩΣ ΤΟΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΣΠΑΣΜΕΝΟ???
ΒΟΗΘΕΙΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΙ ΨΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ.




Reply With Quote



