Τα μοναδικα ericsson που μπορεις να βαλει μονο το προγραμμα της garmin ειναι τα P1, P990, M600, W950, W960 γιατι εχουν λειτουργικο Sony Ericsson UIQ3
Τα μοναδικα ericsson που μπορεις να βαλει μονο το προγραμμα της garmin ειναι τα P1, P990, M600, W950, W960 γιατι εχουν λειτουργικο Sony Ericsson UIQ3
μηπως εχει καποιος το destinator για symbian???????
thanks,paidia . exw brei ena programma gia na pairnw suntetagmenes,san to Destinator apla,den mporesa akoma na to sundesw me xartes,akoma!eipa,mhpws uparxei!thanks,pantws...![]()
εννοεις οτι δεν υπαρχει στο net,
δες αυτο κλικ
το εχω το garmin αλλα δεν μου αρεσει ο χαρτης της autodrivehellas.
Ευχαριστω πολυ για το response παντως!
Kalispera paidia. Exw ena nokia 5800, perni tipota kalitero apo afto pou exei mesa? Exw akousi oti gia na perasis kapoio programa theli kseklidomata kai tetoia.
Δεν ξερω , μπορω να βαλω link ? To προγραμμα ειναι 39 mb και ο χαρτης 170mb περιπου.