Επειδη ειμαι στην δουλεια , θα το ανεβασω σε 1 ωρα.
Gia sas paidia.
Exete ipopsi sas gia to garmin pou kikloforei gia symbian?
to exw install sto kinito mou Nokia 5800 to opoio exei enswmatomeno GPS alla to garmin psaxnei sinexos gia GPS meso Bluetooth stis rithmiseis tou den exei epilogi gia na to allaxw afto. Mou espase ta nebra. exei kanenas tipota ipopsi tou?
tha to dokimasw. ok efxaristw
to programma afto kai oi xartes tou einai mono gia sybian kinita?
i kanoun opos exoun kai gia alla kinita me windows mobile kai se pda?
Ειναι μονο για sybian κινητα το προγραμμα αλλα ο χαρτης κανει και για wm
Εχει μεσα στο φακελο