Gia sas pedia
Exo mia karta nova kai to gemini 2.50 alla den tin anigi se kamia ipodoxi kamia idea?Gia to e*u camd3 leo (se newcamd anigi)kai i karta mou ine version 2.
Parakalo voithiste me.
Gia sas pedia
Exo mia karta nova kai to gemini 2.50 alla den tin anigi se kamia ipodoxi kamia idea?Gia to e*u camd3 leo (se newcamd anigi)kai i karta mou ine version 2.
Parakalo voithiste me.
katarxin kalosorises astrapiastrapi. to provlima sou pithanon einai mia asimvatotita metaksi tis nova card kai tou emulator. isws mia anavathmisi tou logismikou na ekane kati alla den einai k sigouro. isws kapoios apo tous pio empeirous sto thema auto se voithisei. dokimase na pm ton chris40
prepei na kaneis mia allagi sto arxeio camd3.conf........alla den gnorizo ti akrivos prepei na kaneis.....
filika chris 40
pia allagi arage pios mpori na kseri?
loipon epsaksa arketa sta forum giafto to thema.....i version 2 den anoigei me camd3 alla mono me scam,radecast kai newcamd ,osoi prospathisan den ta kataferan,mono i version 4 anoikse kanonika.
an mesa sto var/ key exeis arxeio camd3.conf...tote ta slot sou einai energopoiimena kai den xreiazete na kaneis kammia allagi.....
filika chris 40
Tha tin allakso thanks chris40.