kalimera ae olous.Εχω τον dsn8300 και ψαχνω καποια νεα αναβαθμιση.Μηπως μπορει να βοηθησει κανεις?
kalimera ae olous.Εχω τον dsn8300 και ψαχνω καποια νεα αναβαθμιση.Μηπως μπορει να βοηθησει κανεις?
terjiazi to dremsot tha to bris pandu .filika pavlosOriginally Posted by zaneas
efxaristw poly gia tin amesi apantisi