Καλησπέρα σε ολους και από μένα, έστω και λίγο αργά, ελπίζω να μπορέσω να βοηθήσω αλλά και να μάθω από το φόρουμ.
Καλησπέρα σε ολους και από μένα, έστω και λίγο αργά, ελπίζω να μπορέσω να βοηθήσω αλλά και να μάθω από το φόρουμ.
kalispera file stin parea mas
tha matheis arketa na eisai sigouros
polla erotimata apo olous mas exoun apantithei
thelei upomoni kai diabasma arketo....
Χαιρετώ την παρέα των φίλων με κοινό ενδιαφέρον τα δορυφορικά.Το όνομά μου είναι Νίκος από την Λάρισα.ΕΥχαριστώ
..........
xereto tin parea edo ke Kalos sas Brika!