na kaoun oiroufianei poy yparxoyn kai mas talaiporous .eksw apo edw.trexoyme 3 meres twra kai akoma tipota
.exe για γατα ωραιος ο τυπος
εγώ μετράω 4 μέρεςμάλλον έχει πάει στα ουράνια
αν κάποιος χριστιανός δώσει ένα χεράκι βοήθειας....θα το εκτιμούσα αφάνταστα
να τονίσω ότι δεν είναι για προσωπικό όφελος...εγώ ποτέ δεν είχα δορυφορικά..για τους γονείς μου στο χωριό είναι.
ti ginete re paidia , thn epesa gia upno kai exoun anebasei "fileta" ta opoia kleidwnoun thn gata kai einai kai molismenaexasa polla episodia...
oles aftes tis meres diavazo ola ta post pou grafonte edo kai evgala kapoia simperasmata.eixa mia idea pou tin eipa "off the record" na min dexontousan oi admin nees egrafes melon.den xero an einai logiko alla etsi tha profilasotan polis kosmos pistevo.sigoura prepei na psiliazete o kosmos alla pola atoma apo tin agonia tous na taisoun tin gata tous kanoun ta panta kai pernoun oti nanai apo opoion nane.aloi pali exoun leei 2,3,5 gates kai tous pezoun oi 1,2 kai trelenonte giati oxi oles.ase na vroun oi alloi pou den exoun 1 na pezei kai meta....afta