O Besttt Loader λέει "Gammacard with Gam File v4.1". Άρα; Τι version έχω; 4.1? Σαν μεγάλη μου φαίνεται, αφού αναφέρετε εδώ 1.4 και 1.6.
Καμιά πληροφορία;
blepw oti upografeis ......BALE TITA BALE TITA....
se peirazei pou den tsimpame kai sumboulevoume ton kosmo na mhn agorasei tita kai na perimenei fileta gia thn gata tou?? emporako ths dekaras... 10rikakia ths sumforas... pou eisouna toses meres?? mhpws edwses kai ton taso gia na poulhseis tis kartoules sou???? are lamogia pou uparxoun edw mesa.....
>>> Vrisies kai elleipsi sevasmou TELOS
>>> kapito????