Telika 0i malakies sou den exoun oria
Tora dino olous dikio giato to oti lene oti eise gia psixiatrio ke oti tin exis kani laxeio ke oti mono gia to dafni eise
Kala wre thima tis epoxis ,giati meta apo merikous mines den tha theli na se kseri kanenas ...i kopela pou ewala pire apo tilefoniko thalamo ,kala gia malakes mas exeis
Gia toso ilithio me pernas gia na sou stilo 3 gates tha diakindewa na klisoun mesa stin gnosti mou!!!
Aiiiiiinte aiiiiiiinte !ke ti 20.000 ,,mono 20.000 edo milame gia 1.000.000 xaxaxxaxaxa
oxi san ke sena ftiniari pou prospathis na mazepsis pano apo 2000 meli gia na peksis pexnidi me to satbrokker giati tora pernis psixoula ,to paketo to perni to nachtfalke oxi esis
Eutixos pou entopises to tilefonima eutixos xaxaxxaxaxaxxxaxaxax
Kala telika esi eise gia desimo tora ta thes mou fenete ,to wazo mono ke mono gia na sou tin spaso ,na min asxolite knenas me sena ke taleporis ton kosmaki ke tha walo ke allo pou tha anigi se 15 deutera xaxaxxana min asxolite kanenas mazi sou

!!eise telika ontos psixakias gia psixiatrio eise ke tipota allo ,kala mou eipe enas gnostos oti eise waltos apo tin nova ke oti osi katewazoun apo to site sou tous katagrafis ke kapia stigmi tha tous kanis ntou ,,
tora emena an me wris edos stin germania amfiwalo ,
Pedia o tipos ntemek eine giatros anesthisiologos sto nosokomeio metropolitan ston peirea legete tasos(anastasios) sto epitheto den thelo na to grapso as rotisi kanenas pios eine ke an yparxei
Ke eine ke proponitis stin ethniki arsiwariston rotiste an ontos yparxei
ego distixos wriskome germania ke den mporo na do tis proponisis tou
Auta peri tou bestt ,parabolan piesometro ke tora therapia!!