Loipon den 8a se vriso ...mporo aneta ...kseris giati?
eise ektos topou kai xronou
...pia lefta tou mpampa ka mou kai paparies to 1966
genigi8a ..mipos me thn megali mou korh eise isa?
emeis leme ta dika mas ...ego exo sto mati to satgeo
kai petao mpixtes na apadisi ...esy ti tsipmas??
eise offtopic ...an to synexiseis omos 8a se vriso![]()
filoi doriforomaneis kalispera
eimai entelws neos sto thema programming kai promitheytika kai egw 3 gates gia na dokimasw tin tixi moy
promitheytis to smartcard - store
simera telika parelaba ta starter kit toy
gia programmer moy esteile ayto
http://91.184.51.220/xtcommerce/popu...?pID=2&imgID=0
paroles tis prospatheies se OLES tis kartes moy vgazei no ATR .....
enimerwtika to kanei kai me ta 2 programmer pou moy esteile se 2 diaforetika pcs (to ena me native siriaki to allo me usb to serial poy xrisimopoiw gia programatismo ton dm ara paizei kanonikotata)
dokimastike me gammaloader 1.1 o opoiow vgazei no ATR
dokimastike me gamaloader 2.5 o opios deixnei oti kati paei na kanei alla kolaei
dokimastike me loadme mpas kai den eixe OS kai pali no ATR
i trofodisia tou se oles tis periptwseis itan apo USB me swsto fortio
paratirw pws se kamia periptwsi den anavei to trito lampaki poy ypotithetai oti einai to read/write toy
Den xerw an ftaine ta programmer , oi kartes i oi diepafes ton pcs ( oi opoies omos deixnoun na leitourgoun kanonika)
ftanw loipon stis erwtiseis an mporei kanenas na voithisei
exei kanenas doulepsei ta sigkekrimena programmers i gnorizei tis theseis pou prepei na mpoune ta switch gia simvati leitoyrgia phoenix 6mhz kai pou gia mouse 3mhz???
zhtw tin voitheia sas dioti o en logo katastimatarxis den exei mpei stin diadikasia na apantisei edw kai 8 wres sta email moy kai vadizw sta tifla
kathe gnomi eyprosdexti kai eyxaristw gia ton xrono sas![]()
as ta paroume apo tin arxi, sundeeis toso to usb oso kai to com. meta elegxeis pros ta pou prepei na vlepei to chipaki tis kartas...se alla vlepei pros ta pano, se alla pros ta kato. vlepeis se pio com vlepei to programmer..px com1, com 2, com4 k to vazeis analoga sto loader 1.1.
dokimase se allo pc.kai emena mou ebgaze no atr kai molis piga se allo pc mia xara ola.egrafe akoma no atr alla tin fortosa.jerw akiro alla ekatse kala.na min tin matasiw pio kala paizei kai apo ta kala
ok akoust to koyfo...
programatistike me 12volto trofodotiko...
ayto moy eipe o magazatoras.... twra prospatho na tin stisw sto dream
edit epaixe kanonika kai xwris provlima ok girasko ai didaskomenos:-
pos doulevei sta 12v?Me exoteriko trofodotiko kai ti mlAmber?
Και εμενα το εκανε την πρωτη φορα.
Ηταν προβλημα συχνοτητας.
Αυτος που εχω προγραμματιζει μονο στα 3,57 και εγω τσεκαρα τα 6 στο loader.
Το ξετσεκαρα και τα "ειδε ολα"...
Filoi iha to fileto 01.05.09 apo ton Filo ton Therapia kai mehri prin apo ligo Nova Hellas kai Nova Kyprou itan entaxi. Xafnika o Nova Kyprou den dihni. Dokimasa kai alla fileta pio prosfata alla to idio. Mono Nova Hellas. Mpori kapios na voithisi?
Efharisto
WOLF65