Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 181 of 316 FirstFirst ... 81131156171176179180181182183186191206231281 ... LastLast
Results 1,801 to 1,810 of 3155

Thread: Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01

Member kaan.rx7's Avatar
    Uploads
    0

Wink Re: I Gata Mou Pinase Parakalo Voithia Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fagito;

geia sas vre paidia, tha imoun poli ypohreos an mou dinate kai emena kapoia voithia, palevo 3 meres tora dokimasontas ta palia fagita alla tipota, an thelete steilte mou kai emena ena p.m. efharisto ek ton proteron

2. Advertise Here
    Senior Member
    Uploads
    0

Re: I Gata Mou Pinase Parakalo Voithia Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fagito;

Quote Originally Posted by hselidis View Post
    Apo gnosto pou ehi gata ematha oti iparhi fai pou anikse tin karta kai doulevi kanonika stin akatanomasti. Aplos to arhio den vgeni sto forum gia tous gnostous logous. Ipomoni kai tha doume fos. Oloi perimenoume kai ehoume kourasti aftes tis meres.
    to kako einai auto pou eipa kai parapano.
    den prokite na to vroume eukola auto to arxeio giati tha to kleisoun amesos an to vgaloun se kini thea.

Senior Member swtos25's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by kosvih View Post
    to kako einai auto pou eipa kai parapano.
    den prokite na to vroume eukola auto to arxeio giati tha to kleisoun amesos an to vgaloun se kini thea.
    uparxoun arxeia pou pezoun alla thelei upomoni den uparxei logos na ta kapsoume ola ......einai logiko oti fenete kaigete amesos.....

VIP Member renaultgr's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by jimmynet View Post
    thanx alla to link den anoigei...

poio thread einai ayto ??
    http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=97956

Member
    Uploads
    0

h 1 gatoula pou exw panta epaize to 8aoro alla tora eite me bess eite me gam kai kamposes meroules 8aora mprosta sthn othonh den doulepse prepei na kanw kati diaforetiko???????exw dyo dek... kai 2 gatoules kai kai sthn mia perasa polla alla fileta alla fos den eida please help.....thanks

Senior Member swtos25's Avatar
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by argeer View Post
    h 1 gatoula pou exw panta epaize to 8aoro alla tora eite me bess eite me gam kai kamposes meroules 8aora mprosta sthn othonh den doulepse prepei na kanw kati diaforetiko???????exw dyo dek... kai 2 gatoules kai kai sthn mia perasa polla alla fileta alla fos den eida please help.....thanks
    to mono file mou pou mporeis na kaneis einai na sinexizeis na bazeis
    arxeia distixos kai 8oro kanonika....

Member
    Uploads
    0

Kleidoseeeee ...help!

anoigo ayto to thread giato to palio me titlo " to ksekleidosaaaaa" einai CLOSED kai den synexizetai...

Meta loipon apo to x8esino "molysmeno " fagito poy anebike....i gata mou einai kleidomeni stin fylaki...

Dokimasa oloys tous unlockers ( tous 7 ) poy ypirxan sto proigoumeno thread alla mexri tora tzifos!!

Kserei kaneis pos akribos douleyoyn oi unlockers??

Tsekaroume tin COM mas kai stis 4 grammes i mono se mia?? posi ora prepei na perimenoume mipos ksekleidosei ?

to mnm pou bgazei einai : 3B B2 11 00 10 80 00 02 ;€

otan tsekaro to 6mhz einai : CE 7C E2 7E 30 3E 00 7C 60 7C 00 FE 00 0C F0 |~0>|`|

xrisimopoio to Smartbee 3.57 programmer kai logika den prepei na einai patimeno to 6MHZ

Any help ??

VIP Member
    Uploads
    0

Quote Originally Posted by argeer View Post
    file moy malon h gatoyla soy eperne kapio hsn apo ayta poy ekapse h kyria gia to 8oro.k afoy to ksanaegrapses k den soy doylepse ego tha soy protina
    na dokimasis kapio allo.

Senior Member GATOS's Avatar
    Uploads
    0

Apanthsa se osa pm elaba
    osoi eixane energo hsn phrane to activation string kai boleythkane oi atyxoi as fortosoyn me alla fileta tis gatoyles toys kai as krathsoyn ta hsn poy 8a toys dosh
    isos fanoyn tyxeroi ( mhn apelpizeste)

arxisa nea katagrafh ton energon hsn

mhn postarete hsn kai hmeromhnies fileton

gatos

Member
    Uploads
    0

Wink Re: I Gata Mou Pinase Parakalo Voithia Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fagito;

Quote Originally Posted by renaultgr View Post
    epeidi to thread ayto einai CLOSED anoiska ena neo :

http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=109815

ka8e boitheia dekti ....

Advertise Here

Tags for this Thread