exo filo praktora kai oti sou leo isxiei! kai gia ta praktoria alla kai gia to pososto!
tora to poses steiles paizontai ti na sou po! enan proxeiro ipologismo ekana! me enan meso oro pou nomizo oti mporei na einai kai parapano! skepsou oti ta azitita kerdi tou opap mono apo to etos 2009 anerxontai sta 60 ekatomiria euro!
.kai apo ayrio mexri tis 31-12-2009 oi klhrvseis tou kino tha arxizoun to prvi kai tha kratane oloi th mera.xvris diakoph to meshmeri.
san th gata kamia!!!tosa xronia statherh aksia!!!
To kratos gia xazo to exeis?ekleise ta froutakia kai sou leei osoi tzogaran kathe lepto ti tha tous kanv?Fere loipon kai edv to kino kathe 5 lepta giati allo to propo kai alla pou perimeneis na deis meta apo vra ti tha ginei kai allo to kino,kai an ginotan h klhrvsh se ligotero apo 5 lepta tha paizan akomh pio polla atoma..