Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 262 of 316 FirstFirst ... 12162212237252257260261262263264267272287312 ... LastLast
Results 2,611 to 2,620 of 3155

Thread: Καλάθι αχρήστων ~~~ Kouvas ~~~ 01

  1. #2611
    VIP Member
    Join Date
    07-05-2009
    Posts
    671
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by SUGARBOY View Post
    ....... και για να σοβαρευτούμε και λίγο........

    ...... μια Φ12 και μια Φ17 ολες 1.4 στο σκοτάδι εδω και ΠΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ καιρό.... ούτε φοίνικας, ούτε χανιάρας ούτε γάτος τις γιάτρεψε! Και δε χιονίζει να ξύσουμε κάνα τζάμι!
    file moy sta giannena tha ths xriastoyme to prwi xioniziiiiiii

  2. Advertise Here
  3. #2612
    Member SUGARBOY's Avatar
    Join Date
    10-07-2009
    Posts
    79
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    @farao /////gata exis esy ?? h tsodokarta fortomeni me gammafiles telika///pes thn ali8eia.
    Αυτός Χανιάρα έχει τα πάντα..... κατά φαντασία..... διαβάζω(εις) τα ποστ του..... τι να του πεις.... δωσ'του λίγη σημασία να αισθάνεται σημαντικός.
    Κάτι για tutorial, κατι για διαβάσματα HDD έλεγε, τώρα ανοίγει και η f7,17, KAI 37!!!!!! :(((((

  4. #2613
    Senior Member
    Join Date
    01-03-2010
    Posts
    103
    Uploads
    0
    Likes
    0
    Φίλε ΧΑΝΙΑΡΑ --- Εντωμεταξυ πραγματικα οταν μπηκε ο Φοινικας στη γάτα το απόλυτο σκοτάδι... τιποτα για κανενα 10λεπτο .. Εκεινη την ώρα μπαίνει στην δουλεια μου μεσα 2 καλογριες με τον γέρόντα τους απο μια Μονη...Απο το ζαπιγκ ξεχαστηκα και το ειχα αφησει στο Private και ξαφνικά ,αρχίζουν τα σουστάτα και τα κωφινάτα βιδαριστά ,!!!!ώρε γλέντια, ο γέροντας είχε ζαρώσει εντελώς είχει μείνει πανί, οι καλόγριες χασκογελούσανε και εγώ γυρνάω και τους λέω - Επιτέλους έπαιξε η γ@@@μοκάρτα!!!!lOOOLL
    Τη συνέχεια δεν θα στην πω!!!! Ξέρω ειμαι off topic αλλά δεν ξέρω τι παθαίνω όταν σε βλέπω...Ότι παθαίνει και η τζούλια όταν βλέπει Σαμπάνια!!!!

    Και κατι ακόμα για πόσο το βλέπεις ακόμα? με τις γάτες ? , έχεις κανένα νέο από την nivea τι σκοπεύει να κάνει? Να χτυπήσουμε καμιά τιτα ? η ακόμα αναμονή μέχρι να πεθάνουν εντελώς ? Πάντως Βουλγαρία αν δεν κάνω λάθος ανοίγει η γατούλα , τα λέω σωστά? Ανοίγει και τιποτα άλλο που να αξίζει ?

    Quote Originally Posted by SUGARBOY View Post
    Αυτός Χανιάρα έχει τα πάντα..... κατά φαντασία..... διαβάζω(εις) τα ποστ του..... τι να του πεις.... δωσ'του λίγη σημασία να αισθάνεται σημαντικός.
    Κάτι για tutorial, κατι για διαβάσματα HDD έλεγε, τώρα ανοίγει και η f7,17, KAI 37!!!!!! :(((((
    Τώρα τι να σου πω εσενα , ούτε σε ειρωνεύτηκα ούτε τίποτα να σε βοηθήσω ήθελα , και έμενα αυτή που έχω F17 είναι, αλλά μάλλον δεν ξέρεςι τι ειναι το TNN LOADER συνεπώς δεν μπορείς να την φορτώσεις σωστά, τώρα όσον αφορα τα άλλα ,έκανα κάτι προσπάθειες αλλά μπά ,και το Thread Που άνοιξα πόλεμος και μου το κλείσανε!!! Το κατά φαντασία καλύτερα να το πάρεις πίσω, δεν θέλω να αποδείξω τίποτα εδώ μέσα πο΄σο μάλλον σε εσένα , ΑΠΛΑ να καταλαβεις πως καθάρα για χόμπυ είμαι εδω μέσα δεν εχω ανάγκη ούτε εσενα ούτε κανέναν, Απλά περνάω καλά...Αυτά Να προσέχεις σε παρακαλώ πως απευθύνεσαι σε εμένα

  5. #2614
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by SUGARBOY View Post
    Αυτός Χανιάρα έχει τα πάντα..... κατά φαντασία..... διαβάζω(εις) τα ποστ του..... τι να του πεις.... δωσ'του λίγη σημασία να αισθάνεται σημαντικός.
    Κάτι για tutorial, κατι για διαβάσματα HDD έλεγε, τώρα ανοίγει και η f7,17, KAI 37!!!!!! :(((((
    σκεψου το καλα πρωτα πρην ειρωνευτης καποιον αλλον φιλο εδω μεσα

  6. #2615
    Member SUGARBOY's Avatar
    Join Date
    10-07-2009
    Posts
    79
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    σκεψου το καλα πρωτα πρην ειρωνευτης καποιον αλλον φιλο εδω μεσα
    Αν και δεν έχω πολύ καλή μνήμη αλλά κάτι για tutorial έλεγε (ανέβασε το irdeto command το οποίο... πόσα χρόνια είπαμε οτι είναι ανεβασμένο?), κάτι για διαβάσματα απο HDD έλεγε (το οποίο δεν τεκμηρίωσε και για το οποίο δεν συμφώνησε κανένας απο τους "γνώστες") , κλπ κλπ....
    Απορία: Αφού έχει τα πάντα, τότε γιατί ρωτάει? Ban γιατί έφαγε? Ποιός ειρωνεύεται ποιόν(ούς) εδω μέσα?!
    Φίλε Fhilip απευθύνεσαι σε ένα ατόμο (για μένα μιλάω) το οποίο το τελευταίο πράγμα που του αρέσει είναι η επιδειξιομανία και η ειρωνία. Αυτό τα λέει όλα. Και όπως είδες ΠΟΤΕ δεν έχω τοποθετηθεί εναντίον κανενός, και δεν καταλαβαίνω γιατί "αρπάχτηκες" τόσο.

    Τώρα.... ΑΝ το σχόλιο προς τον Χανιάρα για ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ το θεωρείς ειρωνία (λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω) τότε ζητώ ταπεινά συγνώμη. Περιμένω όμως και την τοποθέτησή σου επ'αυτού.


    @Roulitsas
    Bahalo..... Εκτός απο ban (για το off-topic).... τι άλλο κερδίζω? :)

  7. #2616
    Senior Member
    Join Date
    01-03-2010
    Posts
    103
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by SUGARBOY View Post
    Αν και δεν έχω πολύ καλή μνήμη αλλά κάτι για tutorial έλεγε (ανέβασε το irdeto command το οποίο... πόσα χρόνια είπαμε οτι είναι ανεβασμένο?), κάτι για διαβάσματα απο HDD έλεγε (το οποίο δεν τεκμηρίωσε και για το οποίο δεν συμφώνησε κανένας απο τους "γνώστες") , κλπ κλπ....
    Απορία: Αφού έχει τα πάντα, τότε γιατί ρωτάει? Ban γιατί έφαγε? Ποιός ειρωνεύεται ποιόν(ούς) εδω μέσα?!
    Φίλε Fhilip απευθύνεσαι σε ένα ατόμο (για μένα μιλάω) το οποίο το τελευταίο πράγμα που του αρέσει είναι η επιδειξιομανία και η ειρωνία. Αυτό τα λέει όλα. Και όπως είδες ΠΟΤΕ δεν έχω τοποθετηθεί εναντίον κανενός, και δεν καταλαβαίνω γιατί "αρπάχτηκες" τόσο.

    Τώρα.... ΑΝ το σχόλιο προς τον Χανιάρα για ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ το θεωρείς ειρωνία (λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω) τότε ζητώ ταπεινά συγνώμη. Περιμένω όμως και την τοποθέτησή σου επ'αυτού.


    @Roulitsas
    Bahalo..... Εκτός απο ban (για το off-topic).... τι άλλο κερδίζω? :)

    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟς ΜΕ ΕΝΑ ΧΟΜΠΥ ???? Η μήπως πρέπει να ειμαι κανένας τελειωμένος για να μπαίνω εδω μέσα? Τι λογική είναι αυτή? Θα ήσουνα ευχαριστημένος τότε? Αν έλεγα ότι δεν έχω τίποτα και παρακαλούσα συνέχεια να βοηθήσετε ? Θα σου άρεσε? Τι να πώ απλά δεν ξανασχολούμαι με τέτοια άτομα.... έλεος

  8. #2617
    Member
    Join Date
    14-04-2009
    Posts
    29
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Κατάλαβα αρχίσανε τα βαριά λαϊκά .Πείτε μια ρακή και πάτε για ύπνο . Καληνύχτα σε όλους .

  9. #2618
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by anezzoula View Post
    ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟς ΜΕ ΕΝΑ ΧΟΜΠΥ ???? Η μήπως πρέπει να ειμαι κανένας τελειωμένος για να μπαίνω εδω μέσα? Τι λογική είναι αυτή? Θα ήσουνα ευχαριστημένος τότε? Αν έλεγα ότι δεν έχω τίποτα και παρακαλούσα συνέχεια να βοηθήσετε ? Θα σου άρεσε? Τι να πώ απλά δεν ξανασχολούμαι με τέτοια άτομα.... έλεος
    elate re sys eiremiste o @farao eine kai ligo plakatzis ...min ton pareksigite ...dont panic..ola kala synexizoume

  10. #2619
    VIP Member Fhillip_Morris's Avatar
    Join Date
    27-06-2009
    Posts
    2,098
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by SUGARBOY View Post
    Αν και δεν έχω πολύ καλή μνήμη αλλά κάτι για tutorial έλεγε (ανέβασε το irdeto command το οποίο... πόσα χρόνια είπαμε οτι είναι ανεβασμένο?), κάτι για διαβάσματα απο HDD έλεγε (το οποίο δεν τεκμηρίωσε και για το οποίο δεν συμφώνησε κανένας απο τους "γνώστες") , κλπ κλπ....
    Απορία: Αφού έχει τα πάντα, τότε γιατί ρωτάει? Ban γιατί έφαγε? Ποιός ειρωνεύεται ποιόν(ούς) εδω μέσα?!
    Φίλε Fhilip απευθύνεσαι σε ένα ατόμο (για μένα μιλάω) το οποίο το τελευταίο πράγμα που του αρέσει είναι η επιδειξιομανία και η ειρωνία. Αυτό τα λέει όλα. Και όπως είδες ΠΟΤΕ δεν έχω τοποθετηθεί εναντίον κανενός, και δεν καταλαβαίνω γιατί "αρπάχτηκες" τόσο.

    Τώρα.... ΑΝ το σχόλιο προς τον Χανιάρα για ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ το θεωρείς ειρωνία (λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα παραπάνω) τότε ζητώ ταπεινά συγνώμη. Περιμένω όμως και την τοποθέτησή σου επ'αυτού.


    @Roulitsas
    Bahalo..... Εκτός απο ban (για το off-topic).... τι άλλο κερδίζω? :)
    επειδη γνωρηζω την ολη πορεια σου εδω μεσα, για αυτον τον λογο σου εκανα μια φιλικη προηδοποιηση.
    φιλε μου ο καθενας μπορει να γραφη και να ρωταη οτι θελει, αρκει βεβαια αυτα που θα ποσταρη να ειναι μεσα στους κανονες λειτουργειας του φορουμ. αλλος λοιπον δεχεται αυτα και αλλος τα απορηπτει. δεν ειναι καθολου σωστο ομως να ειρωνευομαστε καποιον. απο κατι τετοια ποστ ξεκηνανε οι διαμαχες και οι τσακωμοι. και εμενα οπως και των αλλων mods μια απο τις υποχρεωσεις μας ειναι να προλαβενουμε κατι τετοιο
    φιλικα

  11. #2620
    Member SUGARBOY's Avatar
    Join Date
    10-07-2009
    Posts
    79
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: I Gata Mou Pinase Ti Na Kano,Ti Na Taiso,Iparxi Fos Sto Tounel Ti Ginete Me Tin T

    Quote Originally Posted by Fhillip_Morris View Post
    επειδη γνωρηζω την ολη πορεια σου εδω μεσα, για αυτον τον λογο σου εκανα μια φιλικη προηδοποιηση.
    φιλε μου ο καθενας μπορει να γραφη και να ρωταη οτι θελει, αρκει βεβαια αυτα που θα ποσταρη να ειναι μεσα στους κανονες λειτουργειας του φορουμ. αλλος λοιπον δεχεται αυτα και αλλος τα απορηπτει. δεν ειναι καθολου σωστο ομως να ειρωνευομαστε καποιον. απο κατι τετοια ποστ ξεκηνανε οι διαμαχες και οι τσακωμοι. και εμενα οπως και των αλλων mods μια απο τις υποχρεωσεις μας ειναι να προλαβενουμε κατι τετοιο
    φιλικα
    ΔΕΝ ειρωνεύτηκα!!! Χειρότερο της ειρωνίας και όλων είναι η αδιαφορία. (Αυτό προέτρεψα τον Χανιάρα να κάνει). βάζουμε τελεία και το κλείνουμε γιατί ο mod θα μας ρίξει ban! :) LoL
    Για οτι αφορά την αρχική σου παρατήρηση, ΛΑΘΟΣ την έλαβα εγώ. Επειδή είχες γράψει "να σκεφτείς πολύ καλά πριν...." θεώρησα οτι μου την "λες άγρια" και έμεινα με το στόμα ανοιχτό, άσε που φαντάστηκα οτι με είχες και στην μπούκα (και απορούσα και "γιατί, σου έκανα τίποτα?")!
    Ειλικρινά παραξενεύτηκα με τον τρόπο που έκανες την παρατήρηση, αλλά έτσι είναι... ο γραπτός λόγος δεν έχει χρώμα, άλλα εννοείς εσύ, άλλα καταλαβαίνει ο άλλος και οι "παρεξηγήσεις" είναι εύκολο να γίνουν όπως είπες.
    Τέλος καλό, όλα καλά. Δεν το συνεχίζω (είδες δεν του απάντησα) και αφού δώθηκαν (πιστεύω) και οι αμοιβαίες εξηγήσεις μεταξύ μας το θέμα θεωρείται λήξαν.

    @Roulitsas
    Απο 1 τις λέξεις τις έκανες 4? αδικία τζάμπα χάρηκα!

Advertise Here

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •