Ως Ελληνες μπορουμε να συζηταμε μερες χωρις αποτελεσμα γιατι δεν βγαζουμε ακρη...

Αποφασιστικοτητα χρειαζεται. Συμφωνω με τα λεγομενα και τις προτασεις του creta. Αυτο βασιζεται στην οπτικη γωνια, το πως βλεπει κανεις το ελληνικο κομματι του satsupreme.com . Εχω την εντυπωση ομως πως οι περισσοτεροι δεν το βλεπουν ετσι οπως o creta. Οι συζητησεις που γινονται εδω δυστυχως καταληγουν σε ανταλλαγες υβρεων και εκφρασεων - χαρακτηρισμων για αλλα μελη.
Αγαπητοι mods παρατηρηστε οτι παρα πολλα μελη στο τελος της αναρτησης τους ( ερωτηση ή/και απαντηση ) ζητανε συγγνωμη προκαταβολικα για το εαν ειναι εκτος θεματος. Αυτο κατα την προσωπικη μου αποψη πηγαζει απο την αναρχια που υπαρχει στο forum. Πηγαζει επισης απο την αποτομη αντιδραση αλλων μελων.
Ας ριξουμε ολοι μια ματια στα αντιστοιχα τμηματα του sat-televion. Οι περισσοτεροι βαζουν links για αρχεια που εχουν ανεβει στα διεθνη τμηματα και συσζητανε στη γλωσσα τους για τα οποια θεματα. Ακριβως οπως λεει ο creta.
Επαναλαμβανω την προταση μου και την προθεση μου να ανεβουν tutorials για βασικα πραγματα που απασχολουν ωστε να αποσυμφορεθει η πρωτη σελιδα.
Συγγνωμη για το σεντονι αλλα επρεπε να ζητησω και εγω συγγνωμη στο πνευμα του forum αυτου.

