Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 10 of 15 FirstFirst ... 589101112 ... LastLast
Results 91 to 100 of 147

Thread: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

  1. #91
    VIP Member AMPELIOTIS's Avatar
    Join Date
    19-02-2009
    Location
    Hagen-Los Ampeles
    Posts
    2,165
    Uploads
    1
    Likes
    1

    Re: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

    Quote Originally Posted by creta View Post
    παραθετω μια βελτιωμενη λιστα ..




    ***ΚΑΝΟΝΕΣ(να διαβαστουν απο ολα τα μελη)

    1)ΚΑΛΗΜΕΡΑ-ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ(ενας χαιρετισμος και συζητηση για οποιον το επιθυμει)

    2)ΕΙΔΗΣΕΙΣ-ΖΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ(συζητηστε και ρωτηστε το οτιδηποτε)

    3)(TUTORIALS-ΜΑΝUALS)-ΟΔΗΓΟΙ-ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ(ΜΟΝΟ στην ελληνικη διαλεκτο)

    4)GAMMA&TITA CARDS(τα παντα-αρχεια και πληροφοριες)

    5)ΑΛΛΕΣ SMARTCARDS(αρχεια-πληροφοριες)

    5)DREAMBOX(αρχεια,πληροφοριες και συζητησεις)

    7)ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΟΙ ΔΕΚΤΕΣ(αρχεια,πληροφοριες,συζητησεις )

    8)CAMS(οτι σχετικο για ολα τα module cam-συζητησεις)

    9)PC( αρχεια και οτιδηποτε σχετικο)

    10)ΑΘΛΗΤΙΚΑ(ειδησεις,στοιχηματα και οτιδηποτε σχετικο)

    11) ΑΝΕΚΔΟΤΑ,ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΤΛ.(πεστε ανεκδοτα,ανεβαστε φωτο και οτι αλλο,εντος των κανονων του forum, θελετε)

    12) ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΕΜΑΤΩΝ( οτι θελετε,εντος των κανονων του forum)
    Kreta an pistevis pos afta pou protinis gia tin proti selida tha ine pros ofelos tis Ellinikis Kinotitas tote proxora to.

    Mono an thelis kanto meta tis giortes kai ta themata pou protinis anikse ta entelos kenouria xoris na alaksis kamia epikefalida apo ta iparxonta.

    Ego tha fero mprosta kai tha karfitsoso merika themata pou opos exo pi ta theoro xrisima kai otan to apofasisis diamorfose tin proti selida opos esi apofasisis.

  2. Advertise Here
  3. #92
    VIP Member
    Join Date
    29-04-2009
    Location
    κρητη
    Posts
    557
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Thumbs up Re: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

    filoi mou grafoume sto "Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas."..afto simenei oti egw aplws lew ti gnwmi mou kai DEN tin epivalw se KANENA.to diko moy sxedio gia na petyxei 8elei tin omopsyxia OLWN kai kyriws twn MOD.to sxedio afto dexete kai veltiwseis stin katef8insi tis oso megalyteris 'apikonisis' twn apopsewn..me gnwmona panta oti den mporoume na exoume ypoenotites.akomi 8a prepei na kleidwsoume ola ta proigoumena etsi 8a mpei taksi kai ta meli 8a postaroun ekei pou prepei,diladi sta karfitswmena.afta 8a einai monima gia na mporei o ka8enas na rwtaei afto pou 8elei se ena ///STA8ERO/// simeio(8ema).an prokypsei kati sto melon ,pou aksizei na karfitw8ei, afto mporei na ginei meta apo synenoisi twn mods metaksy tous.akomi na ginei pisti metafrasi twn kanonwn apo ton @dyndns pou einai poly kalos gnwstis twn eng.sygxrwriste me alla ta aftonoita 8a ta pw me kefalea : TO OTI DEN YPARXEI DYNATOTITA YPOENOTITWN STO FORUM EINAI EFKERIA GIA THN APOSYMFORISH TOU GREEK SECTION.AFTO OMWS DEN EGINE KATANOITO GIATI DEN TO KATALAVAN PRWTA OI ELLOINES MODS.DILADI XRISIMOPOIISTE TIS YPOENOTITES TOU FORUM KAI FTIAKSTE ALLES PIO SYNOPTIKES EDW STO GR SECTION PERISOTERO GIA CHAT SE SXESEI ME TA TEKTENOMENA (DEKTES,KARTES,PC,SPOR,DIASKEDASI,NEWS KTL.).TA ARXEIA POU MOU LENE MERIKOI ANEVENOUN STIS YPOENOTITES TOU FORUM.VOI8ISTE TOUS XRISTES PESTE TOUS TO PWS KAI TO GIATI SE 8EMATA POU 8A EINAI MONIMA KARFITSWMENA.GIA TA ARXEIA STEILTE TOUS STIS YPOENOTITES TOU FORUM.H GR SECTION EINAI KOMATI TOU SAT TELEVISION KAI OXI AFTONOMI.TO NA KARFITSWNOUME-KSEKARFITSWNOUME 8EMATA EINAI ////MONADIKO/// STA INTERNETIKA PRAGMATA.FTIAKSTE MIA EVELIKTI 1 SELIDA ME STOXO THN SYZHTHSH-EPEKSIGISI TWN PRAGMATWN.MIN VLEPETE KONTOF8ALMA TIN AFTOPROVOLI SAS ALLA DESTE TO KALO TIS GR SECTION KAI KAT'EPEKTASI TOU SAT TELEVISION.afta apo emena kai ma8ete oti i epanastasi petyxe giati egine apo pollous kai oxi mono apo enan.an 8elete, kai milaw stous mods,na petyxei kati ayto to kati 8a prepei na enai ////SYLOGIKO////.filika,creta

  4. #93
    Member
    Join Date
    19-01-2007
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

    Ως Ελληνες μπορουμε να συζηταμε μερες χωρις αποτελεσμα γιατι δεν βγαζουμε ακρη... Αποφασιστικοτητα χρειαζεται. Συμφωνω με τα λεγομενα και τις προτασεις του creta. Αυτο βασιζεται στην οπτικη γωνια, το πως βλεπει κανεις το ελληνικο κομματι του satsupreme.com . Εχω την εντυπωση ομως πως οι περισσοτεροι δεν το βλεπουν ετσι οπως o creta. Οι συζητησεις που γινονται εδω δυστυχως καταληγουν σε ανταλλαγες υβρεων και εκφρασεων - χαρακτηρισμων για αλλα μελη.
    Αγαπητοι mods παρατηρηστε οτι παρα πολλα μελη στο τελος της αναρτησης τους ( ερωτηση ή/και απαντηση ) ζητανε συγγνωμη προκαταβολικα για το εαν ειναι εκτος θεματος. Αυτο κατα την προσωπικη μου αποψη πηγαζει απο την αναρχια που υπαρχει στο forum. Πηγαζει επισης απο την αποτομη αντιδραση αλλων μελων.
    Ας ριξουμε ολοι μια ματια στα αντιστοιχα τμηματα του sat-televion. Οι περισσοτεροι βαζουν links για αρχεια που εχουν ανεβει στα διεθνη τμηματα και συσζητανε στη γλωσσα τους για τα οποια θεματα. Ακριβως οπως λεει ο creta.
    Επαναλαμβανω την προταση μου και την προθεση μου να ανεβουν tutorials για βασικα πραγματα που απασχολουν ωστε να αποσυμφορεθει η πρωτη σελιδα.
    Συγγνωμη για το σεντονι αλλα επρεπε να ζητησω και εγω συγγνωμη στο πνευμα του forum αυτου.

  5. #94
    VIP Member
    Join Date
    29-04-2009
    Location
    κρητη
    Posts
    557
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

    Quote Originally Posted by pegaman View Post
    Ως Ελληνες μπορουμε να συζηταμε μερες χωρις αποτελεσμα γιατι δεν βγαζουμε ακρη... Αποφασιστικοτητα χρειαζεται. Συμφωνω με τα λεγομενα και τις προτασεις του creta. Αυτο βασιζεται στην οπτικη γωνια, το πως βλεπει κανεις το ελληνικο κομματι του satsupreme.com . Εχω την εντυπωση ομως πως οι περισσοτεροι δεν το βλεπουν ετσι οπως o creta. Οι συζητησεις που γινονται εδω δυστυχως καταληγουν σε ανταλλαγες υβρεων και εκφρασεων - χαρακτηρισμων για αλλα μελη.
    Αγαπητοι mods παρατηρηστε οτι παρα πολλα μελη στο τελος της αναρτησης τους ( ερωτηση ή/και απαντηση ) ζητανε συγγνωμη προκαταβολικα για το εαν ειναι εκτος θεματος. Αυτο κατα την προσωπικη μου αποψη πηγαζει απο την αναρχια που υπαρχει στο forum. Πηγαζει επισης απο την αποτομη αντιδραση αλλων μελων.
    Ας ριξουμε ολοι μια ματια στα αντιστοιχα τμηματα του sat-televion. Οι περισσοτεροι βαζουν links για αρχεια που εχουν ανεβει στα διεθνη τμηματα και συσζητανε στη γλωσσα τους για τα οποια θεματα. Ακριβως οπως λεει ο creta.
    Επαναλαμβανω την προταση μου και την προθεση μου να ανεβουν tutorials για βασικα πραγματα που απασχολουν ωστε να αποσυμφορεθει η πρωτη σελιδα.
    Συγγνωμη για το σεντονι αλλα επρεπε να ζητησω και εγω συγγνωμη στο πνευμα του forum αυτου.
    poly swsta ta osa grafeis...gia ta tutorials pou les..exw pros8esei to antistixo 8ema sti lista pou eftiaksa(post 90) an leipi kai kati allo poly efxaristws na to syzytisoume oloi mazi kai na to pros8esoume.i ousia einai na ftiaksoume kati pou 8a meini akrivws gia tin taksi kai tin efkolia stin anazitisi twn apantisewn.

  6. #95
    VIP Member
    Join Date
    29-04-2009
    Location
    κρητη
    Posts
    557
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

    vlepw oti meta to kleidwma kapoiwn 8ematwn 'ly8ike' i glwssa orismenwn kai arxisan na endiaferwnte.edw loipon einai filoi mou 'i rodos edw kai to pidima'.postarete edw tis protaseis sas gia tin kalyteri diamorfwsi tis 1 selidas.

  7. #96
    VIP Member
    Join Date
    29-04-2009
    Location
    κρητη
    Posts
    557
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

    loipon filoi pou efoson den postarete edw afto pa na pei oti den sas endiaferei to 8ema(milaw gia olous,mods,seniormembers k meli).________ to asteio einai oti oi perisoteroi apo esas den proteinete tipota apolytws alla kanete kritiki afou alaksoun ta pragmata.to 8ema afto den to anoiksa egw,egw aplws 8ewrisa skopimo oti efoson "katoikw" edw toulaxiston to "meros" afto na einai 'ka8aro'.sth sygatikisi omws logo exoun oloi oi sygatikoi epanaferw tin katastash stis selides opws itan kai prin.kai sas dilwnw oti den 8a ksanasxoli8w me to 8ema 1 selida..einai mpaxalo..kante protaseis ktl. filikotata,creta._

  8. #97
    VIP Member theofilos's Avatar
    Join Date
    06-06-2005
    Posts
    1,604
    Uploads
    1
    Likes
    0

    Re: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

    Εγω θελω να πω το εξης.Απ'οτι μετρησα μπορουν να μπουν στην 1η σελιδα 38 θεματα(αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος).Αρα ανετα εκτος των θεματων που ειναι κοινα, και προτεινουν οι περισσοτεροι π.χ κανονες,καλωσορισμα νεου μελους, κ.λ.π να μπουν και αλλα τα οποια αποκλειστηκαν- για να μην ειναι πολλα -και μαζευτηκαν σε ενα πιο γενικο θεμα.Αρα λοιπον θα πω οτι αφου διαβασα όλα οσα προτεινανε όλα τα μελη ,εκανα μια σουμα και προτεινω τα εξης


    • Κανονες (Να διαβαστουν από ολους)
    • Καλωσορισμα νεων μελων(Πρωτη γνωριμια νεων μελων)
    • Ο Καφενες Μας
    • Ειδησεις-Φημες-Συζητησεις
    • Οδηγοι-Εγχειριδια στα Ελληνικα(Manual-Tutorial)
    • Εγγατασταση κεραιας-Δορυφορικες Ληψεις-Καναλια -Συχνοτητες
    • Gamma-Tita (Μονο Συζητησεις)
    • Άλλες Smartcards (Μονο Συζητησεις)
    • Cam Modules (Μονο Συζητησεις)
    • Windows-Pc-Internet(Αποριες-Ερωτησεις-Προγραμματα)
    • Επιγεια Ψηφιακη-HDTV (Συζητησεις –Νεα –Αποριες –Ερωτησεις)
    • Dreambox (Μονο Συζητησεις )
    • Αλλοι Δορυφορικοι Δεκτες (Μονο Συζητησεις)
    • Cardsharing -CS (Μονο Συζητησεις)
    • Skysharing (Μονο Συζητησεις)
    • Αθλητικα -Στοιχημα (Οτιδηποτε)
    • Εδώ Γελαμε (Οτιδηποτε Εντος Κανονων)
    • Ευχες (Γενικα)
    • Play Station-Xbox και λοιπες παιχνιδομηχανες(Μονο Συζητησεις)
    • Κινητα-GPS (Μονο Συζητησεις)
    • Μουσικη-Music
    • Ταινιες -DVD
    • Αγορες-Πωλησεις (Sell-Buy)
    • Χρησιμα Links
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους(Gamma-Tita)
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους(Dreambox)
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους(Cams)
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους(Διαφοροι Receivers)
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους(Κινητα-GPS)
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους (Play Station-Xbox και λοιπες παιχνιδομηχανες)
    • Οτιδηποτε ΔΕΝ Υπαρχει στις Υπολοιπες Ενοτητες (Εντος Κανονων)

    Ειναι συνολο 32 θεματα.ισως πολλα αλλα πιστευω σχεδον πληρες

    Αυτές εν ολιγεις είναι οι τελικες μου προτασεις.τωρα αν θελουν καποια διαμορφωση όπως ελληνικα αγγλικα,παρενθεσεις με λεπτομερειες και οτιδηποτε άλλο είναι θεμα των υπευθυνων εδώ μεσα.απλα θελω την γνωμη ολων των μελων με ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ναι η όχι η και αυτό…η όχι αυτό για να τελεινει αυτό το θεμα να διαμορφωθει η 1η σελιδα και να τελεινουμε με αυτές τις συζητησεις .

  9. #98
    Senior Member swtos25's Avatar
    Join Date
    28-06-2008
    Posts
    650
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

    para poli kali lisi gia to problima pou uparxei pisteuo oti to engkrinoun arketoi
    prosthese kai ton kafene mas .....plaka kano...
    +100000000 mazoi sou

  10. #99
    Member
    Join Date
    19-01-2007
    Posts
    78
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

    Quote Originally Posted by theofilos View Post
    Εγω θελω να πω το εξης.Απ'οτι μετρησα μπορουν να μπουν στην 1η σελιδα 38 θεματα(αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος).Αρα ανετα εκτος των θεματων που ειναι κοινα, και προτεινουν οι περισσοτεροι π.χ κανονες,καλωσορισμα νεου μελους, κ.λ.π να μπουν και αλλα τα οποια αποκλειστηκαν- για να μην ειναι πολλα -και μαζευτηκαν σε ενα πιο γενικο θεμα.Αρα λοιπον θα πω οτι αφου διαβασα όλα οσα προτεινανε όλα τα μελη ,εκανα μια σουμα και προτεινω τα εξης


    • Κανονες (Να διαβαστουν από ολους)
    • Καλωσορισμα νεων μελων(Πρωτη γνωριμια νεων μελων)
    • Ο Καφενες Μας
    • Ειδησεις-Φημες-Συζητησεις
    • Οδηγοι-Εγχειριδια στα Ελληνικα(Manual-Tutorial)
    • Εγγατασταση κεραιας-Δορυφορικες Ληψεις
    • Gamma-Tita (Μονο Συζητησεις)
    • Άλλες Smartcards (Μονο Συζητησεις)
    • Cam Modules (Μονο Συζητησεις)
    • Pc-Internet(Αποριες-Ερωτησεις-Προγραμματα)
    • Επιγεια Ψηφιακη-HDTV (Συζητησεις –Νεα –Αποριες –Ερωτησεις)
    • Dreambox (Μονο Συζητησεις )
    • Αλλοι Δορυφορικοι Δεκτες (Μονο Συζητησεις)
    • Cardsharing -CS (Μονο Συζητησεις)
    • Αθλητικα -Στοιχημα (Οτιδηποτε)
    • Εδώ Γελαμε (Οτιδηποτε Εντος Κανονων)
    • Ευχες (Γενικα)
    • Play Station-Xbox και λοιπες παιχνιδομηχανες(Μονο Συζητησεις)
    • Κινητα-GPS (Μονο Συζητησεις)
    • Μουσικη-Music
    • Ταινιες -DVD
    • Αγορες-Πωλησεις (Sell-Buy)
    • Χρησιμα Links
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους(Gamma-Tita)
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους(Dreambox)
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους(Cams)
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους(Διαφοροι Receivers)
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους(Κινητα-GPS)
    • Μονο Αρχεια για Εκπαιδευτικους λογους (Play Station-Xbox και λοιπες παιχνιδομηχανες)
    • Οτιδηποτε ΔΕΝ Υπαρχει στις Υπολοιπες Ενοτητες (Εντος Κανονων)



    Αυτές εν ολιγεις είναι οι τελικες μου προτασεις.τωρα αν θελουν καποια διαμορφωση όπως ελληνικα αγγλικα,παρενθεσεις με λεπτομερειες και οτιδηποτε άλλο είναι θεμα των υπευθυνων εδώ μεσα.απλα θελω την γνωμη ολων των μελων με ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ναι η όχι η και αυτό…η όχι αυτό για να τελεινει αυτό το θεμα να διαμορφωθει η 1η σελιδα και να τελεινουμε με αυτές τις συζητησεις .
    Πολυ ωραια προταση. Νομιζω οτι ειναι πληρης.
    Ακομα καλυτερα θα ητανε η δημιουργια ενος νεου site ....
    Γιατι οχι?

  11. #100
    Senior Member denis61's Avatar
    Join Date
    17-07-2009
    Location
    Home
    Posts
    390
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: Gnomes Kai Protaseis Gia Kaliteri Diamorfosi Tis Protis Selidas.

    συμφωνω και εγω με τον theofilo και μαλιστα να ειναι ολα καρφιτσωμενα.

    με την διαφορα μονο οτι, η εγκατασταση της κεραιας μπορει να ενσωματωθει στα tutorials και να προστεθει ενα θεμα για το skysharing.

Page 10 of 15 FirstFirst ... 589101112 ... LastLast
Advertise Here

Similar Threads

  1. Klinoun arxeia !!!!Lisis ke protaseis
    By tzarios in forum Greek / Ελληνικά
    Replies: 67
    Last Post: 17-07-2009, 14:17:44

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •