Ante me to kalo kai me to malaki... Ki euxaristoume gia tin prosfora sas sto forum
Ante me to kalo kai me to malaki... Ki euxaristoume gia tin prosfora sas sto forum
bravo paidia kai kali sinexia sto kainourio sas ergo.
h prosfora sas sto forum einai poly megali.
eyxaristoume.
KALORIZIKOI kai oi 2 kai kalo kouragio
tora pou anava8mistikate taso 8a kerasete kai se emas ,kanena doraki gia ta kalorizika????
Συγχαρητηρια βρε παιδια για την προαγωγη σας και θα θελαμε ενα καλο 'δωρακι'. Ετσι για να μπειτε και σεις με το δεξι σε τετοιες 'τυφλες' μερες[/color]
na euxitho ke ego me tin sira mou sto filo mou Ampelioti & Therapia kali dinami ke kalo kouragio ke sta anotera.
na iste olli panta kala
filika a500![]()
Kali tixi stis prospathies sas kai pisteuo tora pou eisaste 3 na mpei epitelous taksi....
Kalo kouragio...
Kalorizikoi ke oi dio sas ,kali epitixia sto ergo sas ke eidika se sena File Ampelioti pou wlepo ontos kanis ekseretiki prospatheia na kratisis to forum sta sosta epipeda
bravo sou aksizi polla auti i prospatheia sou euge sou![]()
Sygxaritiria paides kai........... kouragio!!!!!!
Ευχομαι και στους δύο καλοριζικοι και καλη δύναμη.
Και μια απορία που εχω και προορίζετε για τους mods .
Γιατί δεν εφαρμόζετε την ελληνικη γραφή στο τμήμα αυτό ?????
Axioi gia mod kai parapano...
Sinxaritiria kai kali epitixia,kai propandos kouragio kai iovia ipomoni!!!!