υπήρχε και ο 9500 που θέριζε!
καλησπερα και καλως σας βρηκα δηλαδη εγω που εχω τον δεκτη με DVB2000 χρειαζομαι απλα ενα irdeto module???
επισης εχει σχεση με General card information....ηηηηηη............pids??? ?????
exei doylepsei kanenas me protek 9600ip ??? h mallon..katafere kapoios na kanei logging me protek 9600ip???![]()
τελικα ρε παιδια...ΝΟΚΙΑ 9800s ή 9600s...ποιον απο τους δυο???:-s: -s :-s
o 9500 pisteuo ........ giati prin apo 10 xronia to ekana me to irdeto 1 me auton ton dekti kai ton exo akoma .. alla ginotan kai meso pc ... an boitisei o therapia na bro tin akri ..............................
enas einai o dektis patatasat pvr! entwmetaksy den vrika me ta log tou nanoxx ti paixtike, alla as rwtisw, tsampa einai palio-gato γ me phoenix reader k dm500 mporei na kanei topiko xwris internet sharing me alla dm 500? ena nai i oxi( gia na psaksw i oxi) an NAI otan tha kleisei i gata( oxi pantontina elpizw) k tha perimenw 8wra gia sigouria tha tin anoiksei?
taksis k ithiki , to eskisa to thema...