An kapoios gnorizei poios dektis nokia anaferetai anotero,as mou steilei minima.
nokia me 9 mprosta..giati kati tetio eida sta matia mou teleutaia
den yparxei tetoios dektis sto ebay distixos paides den brika tipota ....
βρηκα απο γερμανια, αν ειναι αυτος...επειδη το πρωτο μοντελο που εβγαλε η nokia ειναι αλλο, και αυτο που βρηκα ειναι αλλο....αρχιζει από 9 το νουμερο τετραψηφιο και τελειωνει σε S..δεν ξερω ομως σιγουρα αν ειναι αυτο![]()
χαχα
για πείτε μου και εμένα βρε παιδιά?
δηλαδη γιατρε μου με αυτον τον Ν δεν χρειαζεται l....άρισμα?