O Protek 9600ip dinei fos kai apo tis duo (gata, tita) kai me paleotera s/w poli prin to T61.
Xaireto.
Τελικά μαλλον στο μαντείο των δελφων πρέπει να παμε για να βρούμε λυση για τον/τους δεκτες της νοκια.....
Πολυ μυστικοπαθεια εχει πεσει!!!!!
Diavasa ola ta minimata kai stis 6 selides kai omologo pos den mporo na katalavo tipota.
O titlos tou thematos lei Logging με Protek ή NanoXX kai rotao kati aplo ginete telika logarisma me alous dektes ektos apo ton drim kai pioi ine aftoi.
Perimeno pio ousiastikes topothetiseis.
grapsto afto pou thes stin enotita ton NOKIA.edo einai alloi dektes.
http://www.satsupreme.com/showthread.php?t=94570