Mias kai den eimai gnostis ton teams pou vgazoun fileta,na rotiso file therapia :
Pies omades sinexizoun mexri kai simera kai asxolounete me tis gamma?
Dystixos esy stamatises,eno apo mchellas osa fileta kai na dokimasa den ekanan doulia me tin kartoula mou.Apo tin alli 2-3 fileta ton irdeto f@ckers anoiksan meta to 8oro..
San gnostis tou antikimenou,prepei na apofevgoume fileta kapion apo tis omades aytes?
Signomi an kano "paidikes" erotiseis simfona me orismenous,i apantisi mporei na dothei k me pm..
den iparhoun omades ta fileta vgenane panta apo extract apo gnisies sindromes ta irdeto vlakers ine gnisia mc hellas kai ta kanane publik apo non publik pou itane me afti tin onomasia skopos tous ine na ta kapsoun ola gia tin proothisi tis kenourias kartas pou tha vgi se ligous mines
kalhspera paidia epanerxomai sto provlhma mou den phra apantish
eixa mia karta pou thn esvisa katalthos pernonta ths alo file tora vazontas to palio mou vgazei to idio hsn alla alo provoo ginete auto? h vazw lathos programa ?
Aman!!!! taso!!!!! efaga flasia tora!!!!!! to arxeio tou 07 pou exo sto fourno to perasa me to cas8.6!!!!1 mipos eprepe na to peraso me gammaloader 1.1?