esu file ti pisteueis oti ftaiei ? ego skeftome mipos ftaiei i upodoxi scart tou 9800 alla apo tin alli giati na paizei apsoga se alles tileoraseis...proti fora mou simvainei tetoio pragma
k go teleios erasitexnis eimai den gnorizo apo auta!! alla einai krima...tora aurio 8a dokimaso se mia alli tv enos filou pou einai psilopalia na do ekei pos 8a paizei
Exεις ρυθμίσει το scart σε RGB ή άλλη ρυθμιση το ίδιο με της τηλεόρασης ;
eixe idi tin endiksi RGB..alla paidia sinexizei to idio episis ksexasa na sas po
oti den tremopaizei mono sta kanalia mexri k sto menu to kanei...fenete poli xalia me to zori vlepo tis ry8miseis k to xroma tou einai aspromauro!! mono otan pataw to ok k mou dixnei ta kanalia na dialekso einai iremo molis patiso kati allo amesos trelenete
Gia dokimase na to baleis anti se RGB se CVBS.