To programma tin diavazei sta 6 mhz kai o programmer einai 3,57
To programma tin diavazei sta 6 mhz kai o programmer einai 3,57
Osoi den exoun seiriaki sto pc tous , ektos apo adaptora apo seirial se usb , uparxei kapoios programmer na mou proteinete pou na epikoinwnei kai na pernaei kleidia mesw usb?
den teriazi i sihnotita file mou o metatropeas den bori na di 3.68 thes driver afou theli serial pos tha to kanoume tora meusb den doulevi file o emk oti ehi thira mono me serial apla ehis metatropea usb se serial kai sou doulevi o emk i me virtual com o titanium loader den doulevi etsi
caput kalitera taso na isixasoume,diladi osi exoume laptop ke den exi siriako trexoume san tous makakes na vroume pc i laptop me siriako!!!ali ti malakia 8a doume stin zoi mas
o kosmos pai bros ke mis pame piso,ptou gmt adiki kinonia alous anevazis kai alous katevazis
tespa tin evlogia moy na exeis taso bas kai kanis kana loader tekno moy![]()