apo to ligo poy diabasa gia to mperdema me to paketo toy dream symperana oti,to paketo ite stalthike ke xathike ite fteei to coyrier ite fteei o emporos,to apotelesma ine oti o anthropos plirose kati k den parelabe tipota,oyte to coyrier ton apozimiose oyte k o emporos asxolithike katholoy,k otan i katastasi eftase sto aproxorito emfanizete o emporos (ine k ellinas parakalo)k pigeni na mazepsi ta amazefta giati tora arxizi i disfimisi k exoyme to paloyki ston lo-ko

Aftoy toy idoys ta mperdemata xronia tora mono me ellines emporoys ginonte,tetia gkantemia re pedaki moy me tin fili mas alo prama ,oloi k ola exoyne sinomotisi enantion mas

Anti na lisoyne to problima en ti genesi toy mesa se 5-10 meres,(ki as exane o emporos k apo tin tsepi toy prokimenoy na min theorithi anaksiopistos)alla ti leme tora , den mpa na kopsi to lemo toy o lakamas o pelatis, afoy toy ta pirame emis astona na trabiete,
ala otan zorisane ta pragmata ,tora na to diefthetisoyme grigora giati mas pirane xampari,
afta prepi na ta leme k na ta kataggeli o kathenas gti ine i moni amina poy exoyme ,
k den ta leo afta gia ton emporo apo kakia , alla prepi o epaggelmatismos na ine k praksis k oxi mono logia toy aera