Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 16 of 38 FirstFirst ... 61114151617182126 ... LastLast
Results 151 to 160 of 371

Thread: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

  1. #151
    Member
    Join Date
    19-06-2007
    Posts
    34
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Το είχα γράψει και πιο παλιά αλλά σβήστηκε λόγω του crasharismatos της database. Είπα λοιπόν να το ξαναγράψω για να βοηθησω και κάποιον άλλον.

    Ψάχνοντας στα ντουλάπια ανακάλυψα μια irdeto module 900440. Επειδή ήταν πλέον εντελώς άχρηστη αποφάσισα να ψάξω να την αναβαθμίσω σε οτιδήποτε γίνεται.
    Μέσα απο το πολύ χρήσιμο αυτό site ανακάλυψα οτι μπορούσα να αναβαθμίσω την συγκεκριμένη module σε FreeCam 2.20 ώστε να μπορεί να αναγνωρίζει τις Γ@μμα ή τις τίτ@ (κάτι είναι και αυτό). Επειδή τα links απο το σίτε δεν δούλευαν ... προσπάθησα και βρήκα το αρχείο F2-B020.bin απο το ίντερνετ κάπου αλλού (thx google) ! Κατέβασα λοιπον και απο το 3o post του tasosgr τον downloader !!

    Στην αρχή προσπάθησα να το κάνω με το CAS3+ αλλα απο ότι κατάλαβα δεν γινόταν !! Το επόμενο βήμα ήταν να πάρω ένα παλιό λάπτοπ με PCMCIA και να κάνω την δουλειά μου. Η δουλειά έγινε κανονικότατα με windowsXP και όχι μονο με windows98 που διάβαζα. Εγκατέστησα τον downloader, και στην συνέχεια έβαλα το module στο laptop. Ζήτησε drivers που τους βρήκα μέσα στο folder του downloader!! Στην συνέχεια άνοιξα το πρόγραμμα και αναγνώρισε κατευθείαν το module.

    Η επόμενη κίνηση ήταν η πιο συμαντική!! Εκεί που φορτώνουμε το αρχείο της αναβάθμισης ΔΕΝ διαλέγουμε την default επιλογή αλλά το ALL FILES (thanks LEHZER for the info). Εκεί επιλέγουμε το bin αρχείο που έχουμε ήδη κατεβάσει. Περιμένουμε λίγα λεπτά και έχουμε ένα καινουργίο module freecam το οποίο μπορεί να παίξει τις γ@μμα και τις τίτ@ κάρτες! :)

  2. Advertise Here
  3. #152
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Γεια χαρά. Διαβάζω το thread αλλά εκτός του ότι μπορεί να μην βρω άκρη δεν έχω και όλο τον χρόνο δικό μου. Έτσι ρωτάω εδώ και συνεχίζω να την ψάχνω. - Μπορώ με Matrix revolution να δω άσπρη και περισσότερο με ενδιαφέρει για τιτα 03.01 γιατί έχω και μια Diablo cam2 από την οποία προς το παρόν μπορώ να δώ μόνο με original Νοβα και με γάτα, αλλά δεν μπορώ να δω με τιτα. Ξέρω πως για την Diablo όσον αφορά την τιτα προς το παρών δεν είναι εφικτό αλλά θα είναι στο άμεσο μέλλον μιας και υπάρχει μεγάλη υποστήριξη. Έτσι κοιτάω για την Matrix revolution.
    Να πω πως η Matrix revolution είναι σε S/W: Mrv 2.18, H/W: 1.5 και loader: 1.0 - Οποιαδήποτε πληροφορία θα με βοηθούσε πραγματικά.!
    Ευχαριστώ και χαιρετώ.

  4. #153
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by vparis1 View Post
    Γεια χαρά. Διαβάζω το thread αλλά εκτός του ότι μπορεί να μην βρω άκρη δεν έχω και όλο τον χρόνο δικό μου. Έτσι ρωτάω εδώ και συνεχίζω να την ψάχνω. - Μπορώ με Matrix revolution να δω άσπρη και περισσότερο με ενδιαφέρει για τιτα 03.01 γιατί έχω και μια Diablo cam2 από την οποία προς το παρόν μπορώ να δώ μόνο με original Νοβα και με γάτα, αλλά δεν μπορώ να δω με τιτα. Ξέρω πως για την Diablo όσον αφορά την τιτα προς το παρών δεν είναι εφικτό αλλά θα είναι στο άμεσο μέλλον μιας και υπάρχει μεγάλη υποστήριξη. Έτσι κοιτάω για την Matrix revolution.
    Να πω πως η Matrix revolution είναι σε S/W: Mrv 2.18, H/W: 1.5 και loader: 1.0 - Οποιαδήποτε πληροφορία θα με βοηθούσε πραγματικά.!
    Ευχαριστώ και χαιρετώ.
    fortose to mrv225 pezi kai gam+t3 kanonika
    Attached Files Attached Files

  5. #154
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    fortose to mrv225 pezi kai gam+t3 kanonika
    Θα το κάνω αμέσως και σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου, αυτό είναι κάτι σαν δώρο αυτή την στιγμή για εμένα σε αυτή την χρονική περίοδο.
    Να είσαι καλά.
    Χαιρετώ.

    Υ.Γ Α.! θα το κάνω με Cas3+ ελπίζω να γίνεται αλλιώς θα δοκιμάσω με (laptop ελπίζω να μην χρειαστεί) και για την ιστορία θα γράψω το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μου αν και είμαι σίγουρος ότι αυτό που μου έδωσες θα είναι οκ.

  6. #155
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by vparis1 View Post
    Θα το κάνω αμέσως και σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου, αυτό είναι κάτι σαν δώρο αυτή την στιγμή για εμένα σε αυτή την χρονική περίοδο.
    Να είσαι καλά.
    Χαιρετώ.

    Υ.Γ Α.! θα το κάνω με Cas3+ ελπίζω να γίνεται αλλιώς θα δοκιμάσω με (laptop ελπίζω να μην χρειαστεί) και για την ιστορία θα γράψω το αποτέλεσμα της προσπάθειάς μου αν και είμαι σίγουρος ότι αυτό που μου έδωσες θα είναι οκ.
    Δεν ξέρω τη λάθος κάνω αλλά και ενώ έκανα την αναβάθμιση αυτή δεν φαίνεται να γίνεται και αντιθέτως εκεί που στον δέκτη (σε δύο δέκτες) μου την έδειχνε σαν Mrv2.18 τώρα μου δείχνει init module και ενώ έμπαινα στο menu της τώρα δεν μπορώ. Δεν μπορώ επίσης να κάνω Erase All που μου λέει το πρόγραμμα γιατί αυτό ξεκινάει κανονικά αλλά σταματημό δεν έχει και στην 3η φορά το διακόπτω. Αν ξέρεις φίλε μου [xaniara] τη μπορεί να μου διαφεύγει η αν την έκαψα για να μην παιδεύομαι άδικα αν θες και ξέρεις και μπορείς φυσικά πές μου ή και κάποιος άλλος φίλος που μπορεί να έχει εμπειρία θα με βοηθούσε πολύ.
    Ευχαριστώ.

  7. #156
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by vparis1 View Post
    Δεν ξέρω τη λάθος κάνω αλλά και ενώ έκανα την αναβάθμιση αυτή δεν φαίνεται να γίνεται και αντιθέτως εκεί που στον δέκτη (σε δύο δέκτες) μου την έδειχνε σαν Mrv2.18 τώρα μου δείχνει init module και ενώ έμπαινα στο menu της τώρα δεν μπορώ. Δεν μπορώ επίσης να κάνω Erase All που μου λέει το πρόγραμμα γιατί αυτό ξεκινάει κανονικά αλλά σταματημό δεν έχει και στην 3η φορά το διακόπτω. Αν ξέρεις φίλε μου [xaniara] τη μπορεί να μου διαφεύγει η αν την έκαψα για να μην παιδεύομαι άδικα αν θες και ξέρεις και μπορείς φυσικά πές μου ή και κάποιος άλλος φίλος που μπορεί να έχει εμπειρία θα με βοηθούσε πολύ.
    Ευχαριστώ.
    loipon ekanes patata mallon ...molis valis thn modula sto cas prepei YPOXREOTIKA na kanis erase gia na valis new bin...vale
    pali to 225 kai kane kai epali8eusi sto telos...afou kanis ERASE prota kai 8a doulepsi

  8. #157
    Senior Member
    Join Date
    23-08-2009
    Posts
    151
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    paidia geia sas. gia freex kai skycrypt modules yparxei tipota?exo kai mia aston ?

  9. #158
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    loipon ekanes patata mallon ...molis valis thn modula sto cas prepei YPOXREOTIKA na kanis erase gia na valis new bin...vale
    pali to 225 kai kane kai epali8eusi sto telos...afou kanis ERASE prota kai 8a doulepsi
    Σίγουρα έκανα πατάτα γιατί στο πρώτο update δεν έκανα πρώτα erase όπως προτείνει και το πρόγραμμα με αποτέλεσμα τώρα πρώτον να μου βγάζει αυτό το μήνυμα μόλις βάλω την modula: ( This cam seems to be a Revolution CAM with read option from the connector disabled, so we can't verify operation like write and erase, do you want to continue anyway? ) και αν πω οκ όπως μου προτείνει αυτό ξεκινάει αλλά τελειώνει και ξανά αρχίζει. Το άφησα μέχρι 3 φορές (ξέρεις που φτάνει μέχρι το 34) Τη λές την έκαψα..? είναι για πέταμα.? Σαν πρωτάρης ρε γμτ την έπαθα.
    Ευχαριστώ.

    Υ.Γ Αν συνεχίσω το erase πότε πρέπει λογικά να σταματήσει.? μόλις ολοκληρωθεί μια φορά.? δλδ φτάσει στο 34 ή όταν (αν) κάποια στιγμή μου βγάλει κάποιο μήνυμα ότι ολοκληρώθηκε.?

  10. #159
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by vparis1 View Post
    Σίγουρα έκανα πατάτα γιατί στο πρώτο update δεν έκανα πρώτα erase όπως προτείνει και το πρόγραμμα με αποτέλεσμα τώρα πρώτον να μου βγάζει αυτό το μήνυμα μόλις βάλω την modula: ( This cam seems to be a Revolution CAM with read option from the connector disabled, so we can't verify operation like write and erase, do you want to continue anyway? ) και αν πω οκ όπως μου προτείνει αυτό ξεκινάει αλλά τελειώνει και ξανά αρχίζει. Το άφησα μέχρι 3 φορές (ξέρεις που φτάνει μέχρι το 34) Τη λές την έκαψα..? είναι για πέταμα.? Σαν πρωτάρης ρε γμτ την έπαθα.
    Ευχαριστώ.


    gia prospa8ise na valis afto ...na dis to perni?
    Attached Files Attached Files

  11. #160
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    gia prospa8ise na valis afto ...na dis to perni?
    Να κόψω το erase.? αυτό ξεκινά από 1/34 φτάνει στο 34/34 και μετά πάλι 1/34 και φτάνει πάλι στο 34/34 και φτου από την αρχή. Το μήνυμα που βγάζει είναι σαν να λέει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι είναι κάτι σαν read only και αν είναι έτσι... σωστά.? Αν είναι να κόψω το erase ή να το αφήσω και όσο τραβήξει... αυτό δεν ξέρω. Ρε γμτ σε ζάλισα, αν είναι έτσι παράτα τα δεν το θέλω. Και πάλι πολύ σε ευχαριστώ και να την πετάξω δεν με νοιάζει απλά ήθελα μια modula για τιτα που ο δέκτης μου δεν την βλέπει αλλά ούτε η Diablo 2 που έχω, μόνο την original v.4 και μόνο με την modula την γάτα (αλλά όχι τιτα)
    Χαιρετώ

Page 16 of 38 FirstFirst ... 61114151617182126 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •