Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Advertise Here
Page 17 of 38 FirstFirst ... 71215161718192227 ... LastLast
Results 161 to 170 of 371

Thread: ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

  1. #161
    Member
    Join Date
    01-03-2005
    Posts
    63
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Εγκατέστησα τον downloader, και στην συνέχεια έβαλα το module στο laptop. Ζήτησε drivers που τους βρήκα μέσα στο folder του downloader!! Στην συνέχεια άνοιξα το πρόγραμμα και αναγνώρισε κατευθείαν το module.

    με ποιο downloader εκανες την αναβαθμιση?
    το λινκ της lefdata to download δε κατεβαζει
    kanena loader

  2. Advertise Here
  3. #162
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by vparis1 View Post
    Να κόψω το erase.? αυτό ξεκινά από 1/34 φτάνει στο 34/34 και μετά πάλι 1/34 και φτάνει πάλι στο 34/34 και φτου από την αρχή. Το μήνυμα που βγάζει είναι σαν να λέει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι είναι κάτι σαν read only και αν είναι έτσι... σωστά.? Αν είναι να κόψω το erase ή να το αφήσω και όσο τραβήξει... αυτό δεν ξέρω. Ρε γμτ σε ζάλισα, αν είναι έτσι παράτα τα δεν το θέλω. Και πάλι πολύ σε ευχαριστώ και να την πετάξω δεν με νοιάζει απλά ήθελα μια modula για τιτα που ο δέκτης μου δεν την βλέπει αλλά ούτε η Diablo 2 που έχω, μόνο την original v.4 και μόνο με την modula την γάτα (αλλά όχι τιτα)
    Χαιρετώ
    diladi den kani erase me liga logia......vale to bin pali...koita afto mou exei tyxh mia fora...den edine sosth tasi to usb tou laptop
    vgale oses syskeves exis usb apo to pc sou kai vale vgale thn modula .....prepi na kanis erace an kanis 8a sou doulepsi kanonika


    den pistevo na exis kamia karta mesa?

  4. #163
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Πάπαλα ούτε με το 1170 την βλέπει ο δέκτης και το erase πρέπει να το διακόψω με escape γιατί από μόνο του δεν σταματάει ποτέ... Θα βρώ κάποιο τρόπο να κάνω erase δεν μπορεί και απ' ότι λέει αυτό το Cas Interface Studio υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει επιδιόρθωση... βάζοντας αυτό το Xilinx που μάλλον είναι το OS του. Από την άλλη μήπως βάζοντας κάποιον loader γίνει κάτι.? Ίδωμεν. έμπλεξα αλλά θα ασχοληθώ για λίγο ακόμα και αν δεν... θα φάει σουτ από το παράθυρο. Diablo και πάλι Diablo αλλά αυτή η τιτα ρε γμτ ώρες ώρες....
    Χαιρετώ

  5. #164
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    diladi den kani erase me liga logia......vale to bin pali...koita afto mou exei tyxh mia fora...den edine sosth tasi to usb tou laptop
    vgale oses syskeves exis usb apo to pc sou kai vale vgale thn modula .....prepi na kanis erace an kanis 8a sou doulepsi kanonika
    Ok θα προσπαθήσω να κάνω erase μετά νομίζω θα γίνει με το 225 και θα έχω φως με τιτα.
    Να σαι καλά και σορρυ που σε ζάλισα.
    Χαιρετώ

  6. #165
    CCCAM GURU xaniaras's Avatar
    Join Date
    01-11-2008
    Location
    GREECE
    Posts
    2,652
    Uploads
    10
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by vparis1 View Post
    Πάπαλα ούτε με το 1170 την βλέπει ο δέκτης και το erase πρέπει να το διακόψω με escape γιατί από μόνο του δεν σταματάει ποτέ... Θα βρώ κάποιο τρόπο να κάνω erase δεν μπορεί και απ' ότι λέει αυτό το Cas Interface Studio υπάρχει κάποιος τρόπος να γίνει επιδιόρθωση... βάζοντας αυτό το Xilinx που μάλλον είναι το OS του. Από την άλλη μήπως βάζοντας κάποιον loader γίνει κάτι.? Ίδωμεν. έμπλεξα αλλά θα ασχοληθώ για λίγο ακόμα και αν δεν... θα φάει σουτ από το παράθυρο. Diablo και πάλι Diablo αλλά αυτή η τιτα ρε γμτ ώρες ώρες....
    Χαιρετώ
    to xilinx den pezi rolo mono to bin na fortosis ...koita thn tash tou usb sou...den pistevo na exis kamia carta mesa sto cam

  7. #166
    Senior Member tseve's Avatar
    Join Date
    16-04-2009
    Posts
    222
    Uploads
    0
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    αφησετο λιγο στο erase πολλες φορες κολαει και το κανει αργα .περιμενετο δεν θα παθεις τιποτα.

  8. #167
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3
    Quote Originally Posted by xaniaras View Post
    to xilinx den pezi rolo mono to bin na fortosis ...koita thn tash tou usb sou...den pistevo na exis kamia carta mesa sto cam
    Όχι δεν έχω κάρτα μέσα στην modula, θα προσπαθήσω να κάνω erase, τώρα το έκανα block erase manual μιας και έτσι δεν το είχα δοκιμάσει και περνάω ένα από τα δικά σου bin που μου έδωσες, αλλιώς θα κάνω αυτό που λέει και ο φίλος [ tseve ]. Όσο για το USB δεν νομίζω ότι έχω πρόβλημα αφού δεν μου έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα και όλος τυχαίος δεν έχω τίποτα άλλο σε usb θύρα εκτός από ποντίκι και πληκτρολόγιο αλλά σε άλλον controller. Παιδιά περιττό να επαναλαμβάνομαι αλλά ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.
    Χαιρετώ.

    Quote Originally Posted by tseve View Post
    αφησετο λιγο στο erase πολλες φορες κολαει και το κανει αργα .περιμενετο δεν θα παθεις τιποτα.
    Φίλε μου σε εμένα δεν κολλάει η αργεί αλλά ολοκληρώνει και ξανά αρχίζει και αυτό επαναλαμβάνετε μέχρι που στην 3η φορά το κόβω γιατί δεν νομίζω ότι γίνεται τίποτα και γιατί κάθε που βάζω την modula στο Cas3+ μου βγάζει αυτό το μήνυμα: [ This cam seems to be a Revolution CAM with read option from the connector disabled, so we can't verify operation like write and erase, do you want to continue anyway? ] και μου προτείνει ναι. Τώρα είτε ναι κλικαρω είτε όχι είναι κάτι σαν read only, αυτό νομίζω πως μου λέει. Ίσως κάποιος boot loader να κάνει κάτι.!!
    Χαιρετώ

  9. #168
    Senior Member vparis1's Avatar
    Join Date
    28-02-2009
    Posts
    332
    Uploads
    0
    Likes
    3

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by vparis1 View Post
    Όχι δεν έχω κάρτα μέσα στην modula, θα προσπαθήσω να κάνω erase, τώρα το έκανα block erase manual μιας και έτσι δεν το είχα δοκιμάσει και περνάω ένα από τα δικά σου bin που μου έδωσες, αλλιώς θα κάνω αυτό που λέει και ο φίλος [ tseve ]. Όσο για το USB δεν νομίζω ότι έχω πρόβλημα αφού δεν μου έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα και όλος τυχαίος δεν έχω τίποτα άλλο σε usb θύρα εκτός από ποντίκι και πληκτρολόγιο αλλά σε άλλον controller. Παιδιά περιττό να επαναλαμβάνομαι αλλά ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.
    Χαιρετώ.



    Φίλε μου σε εμένα δεν κολλάει η αργεί αλλά ολοκληρώνει και ξανά αρχίζει και αυτό επαναλαμβάνετε μέχρι που στην 3η φορά το κόβω γιατί δεν νομίζω ότι γίνεται τίποτα και γιατί κάθε που βάζω την modula στο Cas3+ μου βγάζει αυτό το μήνυμα: [ This cam seems to be a Revolution CAM with read option from the connector disabled, so we can't verify operation like write and erase, do you want to continue anyway? ] και μου προτείνει ναι. Τώρα είτε ναι κλικαρω είτε όχι είναι κάτι σαν read only, αυτό νομίζω πως μου λέει. Ίσως κάποιος boot loader να κάνει κάτι.!!
    Χαιρετώ
    Λοιπόν φίλοι μου τα παρατάω και όσοι διάβασαν όλα αυτά με την modula για τους νεότερους βγαίνει και ένα δίδαγμα... Ότι πάντα πρώτα erase και μετά update. Δεν πειράζει που την έπαθα σαν μαθητούδι... αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις που λέει και ο λαός. Θα με πείραζε αν χάλαγα την Diablo cam2 που έχω και έχω κάνει τόσες αναβαθμίσεις αλλά για αυτή δεν πολυτρέχει και τίποτα. Αν ξέρει μόνο κάποιος να μου πει πια modula να πάρω που να μου δίνει φως σε τιτα. Γιατί ψάχνω αλλά κανείς δεν μου λέει με σιγουριά για να την αγοράσω.
    Matrix Down - Diablo Up.
    Χαιρετώ.

  10. #169
    Banned
    Join Date
    14-05-2008
    Location
    southern greek coasts
    Posts
    2,254
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    paris file mou pare , mia edission irdeto cam , kai tha paizei mia xara .
    exo exo dikimasei kai ena smit irdeto cam mov kai ta paei mia xara me tin tita .

  11. #170
    VIP Member satgeo's Avatar
    Join Date
    10-04-2009
    Posts
    3,408
    Uploads
    4
    Likes
    0

    Re: 14._ ΜΟΝΤΟΥΛΕΣ - ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ

    Quote Originally Posted by vparis1 View Post
    Λοιπόν φίλοι μου τα παρατάω και όσοι διάβασαν όλα αυτά με την modula για τους νεότερους βγαίνει και ένα δίδαγμα... Ότι πάντα πρώτα erase και μετά update. Δεν πειράζει που την έπαθα σαν μαθητούδι... αν δεν πάθεις δεν θα μάθεις που λέει και ο λαός. Θα με πείραζε αν χάλαγα την Diablo cam2 που έχω και έχω κάνει τόσες αναβαθμίσεις αλλά για αυτή δεν πολυτρέχει και τίποτα. Αν ξέρει μόνο κάποιος να μου πει πια modula να πάρω που να μου δίνει φως σε τιτα. Γιατί ψάχνω αλλά κανείς δεν μου λέει με σιγουριά για να την αγοράσω.
    Matrix Down - Diablo Up.
    Χαιρετώ.
    pare mia zeta alla na exi kamil 1.17 pano
    tha tin pezi apsoga ,mporis na wris sto ebay me 15-20 euro
    distixos oi irdetoedision malon teliosan
    alla ke oi alles irdeto kanoun arki an eine version 1.3
    mporis na anawathmisis ke tis palies euroirdeto modules
    meta ke autes tha tin pezoun!

Page 17 of 38 FirstFirst ... 71215161718192227 ... LastLast
Advertise Here

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •