pio sou wgazi file ?
mipos tom E16?
auto eine se oles sxedon tis irdeto modules ,auto den mporis na to wgalis
wgeni apo mono tou otan aniksi i karta ,fisika an i modula eine provlimatikia sto wgazi sinexeia ,tote sou meni mono mia lisi ,pare kenourgia i lakse dekti !
filika
oxi file satgeo NP4 leei.alla kanei kai mpeg4 apo mpeg2 thn tv h to dekth.thn eixa parei gia thn tv.exei ci.to kako einai oti den vlepei thn zeta.oyte thn gamma.thn gamma den me peirazei thn zeta thelw na paizei thn gnisia ths nivea.namhn exw 3 dektes gia na vlepw..poia ta paizei ola?
to kserw diavasa.alla emena h karta mou eixe energopoithei ston patasat.kai mallon den prepei na paizei pouthena ektos apo ekei...
re file to site tis duolabs to ksereis ?
exei kai forum me plires support .
emeis edo den eimaste to support tis duolabs .
exo mia ca module irdeto (xroma mov)...einai tis scm microsystems..tin vazo pano ston edision argus classic kai den tin vlepei!!ti ftaei?