alispera paidia tha ithela tin boithia sas...exo mia karta i opoia exei protocol TO(0x00000001) kai ATR 3B 65 00 00 9c 02 02 01 02 mporo na tinmetatrepso se gatoula?ti programmata tha xriasto?tha ithela tin boithia sas...)
alispera paidia tha ithela tin boithia sas...exo mia karta i opoia exei protocol TO(0x00000001) kai ATR 3B 65 00 00 9c 02 02 01 02 mporo na tinmetatrepso se gatoula?ti programmata tha xriasto?tha ithela tin boithia sas...)
Καλημέρα σε όλους,
έχω μια Magic Module 1.02 και διαβάζοντας εδώ στο forum κάποια στιγμή αποφάσισα να την μετατρέψω σε Matrix.
Έχω ένα CAS3 έκανα ότι έλεγαν οι οδηγίες και...το μόνο που κατάφερα είναι να μην την αναγνωρίσουν οι δέκτες.
Δεν νομίζω οτι το έκαψα εντελώς γιατι ο CAS3 την αναγνωρίζει κανονικά και την ξαναγράφει, αλλά καμία τύχη
Έχουμε καμιά ιδέα πώς θα την σώσουμε?
kamia boithia gia mena re paidia?
pedia exo mia montoula petagmeni dio xronia sto sirtari
palia anige Full-X1,X2 Full-X3. tora egine folia gia tis araxnes.
ginete kati. na tin kseskoniso
![]()
kai poli stathera malista, auto isxii gia tis palies, gia tis kenourgies den gnorizw
Paidia yparxei kati gia tis montoules Platinum XCam oste na paizoun tis Gamma?
Exo mia Aston modula auti paizei tipota ?