
Originally Posted by
vparis1
Όχι δεν έχω κάρτα μέσα στην modula, θα προσπαθήσω να κάνω erase, τώρα το έκανα block erase manual μιας και έτσι δεν το είχα δοκιμάσει και περνάω ένα από τα δικά σου bin που μου έδωσες, αλλιώς θα κάνω αυτό που λέει και ο φίλος [ tseve ]. Όσο για το USB δεν νομίζω ότι έχω πρόβλημα αφού δεν μου έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα και όλος τυχαίος δεν έχω τίποτα άλλο σε usb θύρα εκτός από ποντίκι και πληκτρολόγιο αλλά σε άλλον controller. Παιδιά περιττό να επαναλαμβάνομαι αλλά ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια.
Χαιρετώ.
Φίλε μου σε εμένα δεν κολλάει η αργεί αλλά ολοκληρώνει και ξανά αρχίζει και αυτό επαναλαμβάνετε μέχρι που στην 3η φορά το κόβω γιατί δεν νομίζω ότι γίνεται τίποτα και γιατί κάθε που βάζω την modula στο Cas3+ μου βγάζει αυτό το μήνυμα: [ This cam seems to be a Revolution CAM with read option from the connector disabled, so we can't verify operation like write and erase, do you want to continue anyway? ] και μου προτείνει ναι. Τώρα είτε ναι κλικαρω είτε όχι είναι κάτι σαν read only, αυτό νομίζω πως μου λέει. Ίσως κάποιος boot loader να κάνει κάτι.!!
Χαιρετώ