Έλα φίλε να τα πιούμε εμείς και να κάνουμε παρεάκι κι ας τους εκιά έξω να μαλώνουν
Μόνο που θα κεράσεις τα πάντα απόψε γιατί μας πήρε το σώβρακο ο Γιωργάκης
Έχω και κάτι άλλα καβάντζα μα δε στεγνώσανε ακόμα
Εβίβα και να βάλω εγώ την επόμενη(ταπατζίδικια είναι)
Καλημερα σε ολους.
Τα καφεδακια κερασμενα.Στην υγεια σας.
coffee.jpg 1frappe.jpg images.jpg
Φιλικα Τζιμακος![]()
kalimera kai euxaristoume gia tous kafedes ...
Από το πρωί πίνω καφέδες.....μιας και πολύ πρωινός
Μια ρακί θα την έπινα στην υγειά του @Tzimakos
Kαλημέρα κοπέλια
asta να πανε κι εγω τρεις εχω πιωμενους απο το πρωι...... ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.....
και δα ειμαι στα τελειωματα του 4ου .... θαρρω πως δα πιασω κι εγω να βαλλω καμια ρακι... να στρωσει η κατασταση
Εχετε δικιο βρε παιδια.
Πολλους καφεδες κερασα σημερα,οποτε επανορθωνω.
tsikoudia-glass.jpg
Στην υγεια σας.
Φιλικα Τζιμακος![]()
Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους μας.
Ηντα εγίνηκε πάλι και δεν μπαίνει κιανείς επαέ..
μάλλον πάμε για κλείσιμο λόγω έλειψης πελατών ......πρίν μας κλείσουν (αν) οι MOD kai SMOD
O επόμενος κερνά ρακές .