kalo mesimeri se olous , to dexomaste to kerasma sas ke antapodidome apo tin kipro![]()
kalo mesimeri se olous , to dexomaste to kerasma sas ke antapodidome apo tin kipro![]()
Καλησπέρα ..
Μα κάνει πάλι κάτι κόλπα ο σέρβερ...με το πού θα αλλάξεις ενότητα...έξω
πάλι login ....και ξανά έξω...ΓΜΤ μου
Ούτε με το τζάμπα μπαίνει πιά κανείς ..πρέπει μάλλον να δίνουμε και 10 euro στην είσοδο !!
Εμ θα φέρω εγώ την Merkel, αν χάσει...τις εκλογές, να σερβίρει....να δείτε τοτεσάς κόσμο!!?
kailispera se olous tous filous pios kernaei ???
kalispera se olous file LETITAN kernao ego simera![]()
Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους.
Καλημέρες να έχουνε έναν όμορφο μήνα παιδία
Κοπέλια καλή πρωτομαγιά και καλό μήνα