^^ Γιώργη κόβει η Τατιάνια τις Τατιανιές?
Σάμε το βράδυ θα μας παρακαλάς να κεράσεις......χαχαχα
Καλημέρα κοπέλια
^^ Γιώργη κόβει η Τατιάνια τις Τατιανιές?
Σάμε το βράδυ θα μας παρακαλάς να κεράσεις......χαχαχα
Καλημέρα κοπέλια
αντε μωρε καλοριζικο..... hobsat ασε τα πεισματα και κοπιασε να αδειασομε και τη δικη μου...
αντε και καλα παρεακια να κανομε...
εβιβα μας
τον κοκορα ποιος δα τονε σφαξει???
kalispera kai apo mena kai kaloriziko to neo konaki
Καλησπέρα ..
Μπα δεν θα 'σπάσω'
είπαμε μια βδομάδα χωρίς ρακή νά μάθουμε αυτοί !!!
το πολύ-πολύ να πιώ δυό γουλιές από τα σφηνάκια του φίλου letitan...
Mathikoloni..βράσε τον κόκορα να πιούμε και το ζουμί του .
Ξέχασα να το αναφέρω.
Η ανανέωση του κονακιού έγινε με την ευγενική συνδρομή... τζαμπέ δηλαδή..
του SM polteris. και των Mod του forum.
Οι οποίοι από σήμερα είναι επίτιμοι καλεσμένοι και τα ποτά των οποίων...και η ρακή..
είναι κερασμένα για πάντα...δεν συμπεριλαμβάνονται οι ξηροί καρποί και τα φρούτα....
kalispera se olous HOBSAT etimos o kokoras , vale tis rakes na valo tin zivania
![]()
kalhspera paidia kai apo mena.
kaloriziko to neo konaki!
mia raki tha thn epina kai tou logou mou!
Καλημέρα κοπέλια ..
Ενα σκέτο Ελληνικό θα τον έπινα ..ανε κεράσει κιανείς !!!!